Hallo allemaal, Hier weer een vraag van mij. Dochterlief is inmiddels ruim 8,5 maand oud en de bv gaat nog steeds goed. Alleen de laatste twee weken drinkt ze steeds minder. Ze komt eigenlijk nog elke nacht voor een nachtvoeding, die drinkt ze goed. Bij het opstaan 's ochtends drinkt ze goed. Na haar ochtendslaapje drinkt ze oké. Na haar middagslaapje heeft ze weinig interesse, paar slokken. 's Avonds drinkt ze niet meer. Op al het andere eten is ze echt verzot: fruit, groente, brood, het gaat er allemaal in als zoete koek. Ook water drinkt ze prima uit haar tuitbeker. Kan ik haar dit zo zelf laten regelen? Was dit bij jullie ook een periode dat de bv minder werd? Is dit een fase? Haha, hoe onzeker kun je zijn hè?
Ik lees even mee, hier gaat het ook zo. Ik heb liever dat hij 's nachts niet drinkt en overdag wat beter Overigens is hier de ochtendvoeding ook niet populair, eigenlijk gaat alleen voor het slapen en de nachtvoeding goed.Uit de fles drinkt hij ook vrij weinig, het kost het kdv echt moeite om de 300-360 ml erin te krijgen die hij "normaal" altijd dronk, terwijl hij niet echt meer is gaan eten (slechter zelfs, brood wil hij niet momenteel, last van tandjes denk ik).
Hier geef ik vanaf een maand of 8 alleen voor de slaapjes bv en dan kwam zezelf nog s avonds laat en s nachts. S avonds lukt het al een tijdje om te troosten zonder borst en inmiddels af en toe een nacht zonder bv. Vanaf 10 maanden drinkt ze op werkdagen overdag geen melk meer. Ik gaf op t laatst nog maar 2x 60cc mee en daar dronk ze dan de helft van op. Ik ben toen yoghurt gaan meegeven. Op vrije dagen drinkt ze 3-4x, op werkdagen 1-2x.
Hier wordt het ook minder.. Opzich niet zo erg maar die productie he, wordt toch weer wat minder! Hoeveel zouden ze moeten krijgen eigenlijk?