Volledig bv en ongesteld

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Stinkerbell, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Dames,

Ik ben de 15e van vorige maand ongesteld geweest terwijl ik volledige bv geef. Ik zit net in mijn agenda te kijken en zie dat ik eigenlijk weer ongesteld zou moeten zijn.:$ Tenminste als je cyclus gelijk weer een beetje normaal loopt.
    Kan het ook zijn dat ik nu misschien niet ongesteld meer word?

2. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi!

Het kan zijn dat je weer een regelmatige cyclus krijgt, maar het is ook heel normaal dat je nog een tijdje moet wachten voordat je weer ongesteld wordt. Er is eigenlijk geen pijl op te trekken. Ik zou me er in ieder geval geen zorgen over maken. Voor elke vrouw is het ook weer anders. Ik zie dat jouw kindje nu ruim vier maanden is. Mijn zoontje is ruim negen maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Ben benieuwd wanneer het hier weer gaat komen.
    Ik hoop dat ik zo je vraag een beetje beantwoord heb.

Groetjes Mariska

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij wel.
    Ik was in feb. ongesteld geweest, dacht ik, en nu ineens in april weer.
    Nou kunnen wij voor 99.9% niet zelf een kindje maken...dus had ook niet verwacht dat er iets anders was dan "geen ritme".

Elmo

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Oh dank jullie wel. Ik was al bang dadelijk ben ik weer zwanger. Daar wil ik even mee wachten nog. :D
    Nu heb ik wel de knoop door gehakt ik ga weer een spiraal laten plaatsen. :)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Moet je wel zeker weten dat je niet zwanger bent!
    Maargoed, dat weet je zelf ook wel en anders je ha ;)

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hier bijna 4 mnd geleden bevallen en ook nogn iet ongi geweest..
    heb wel al bijna 2 wkn lang onwijze buikpijn maar er
    komt nog niks.. denk iedere keer van zal het er al zijn?
    maar nee nog niks..
    alleen ongi buikpijn.
    hebben jullie dat ook?

ik geef nog steeds volledige bv :)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik voelde niks, was het echt opeens.

Achteraf:
    wat rugpijn gehad en zoooo'n zin in chocolade!!
    Het is dat manlief deze link heeft gelegd hoor ;)

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ondanks volledige bv op verzoek was ik hier voor het eerst rond 4 mnd na bevalling weer ongesteld, rond 6 mnd na bevalling ook weer een keer. Wel stelde het beide keren nauwelijks iets voor tov wat ik gewend was. En voor de zwangerschap had ik een gemiddelde cyclus van rond 4 wk. Dus nog niet terug op de oude cyclus/regelmaat.

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee, dat denk ik niet. Bij mij ging het ook steeds korter duren, eerst was het twee maanden en steeds een week korter, heb nu al 3x een cyclus gehad van 26/27 dagen.
    Ik was bij 4,5 maand weer ongesteld bij volledige bv met nooit meer dan 4 uur ertussen.

11. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou hier ook ondanks borstvoeding op verzoek 25 dagen na de bevalling alweer ongesteld! En nee het was geen nabloeding ofzo, het was echt een menstruatie. En 25 dagen daarna was ik weer ongesteld, en 25 dagen daarna weer enzovoort.
    Ik had dus meteen weer een regelmatige cyclus.

Wel hoorde ik dat het vaker voorkomt dat iemand ongesteld wordt tijdens de BV en het vervolgens pas maaaaaanden later weer raak is. Gewoon even afwachten dus.
    Máár mocht een zwangerschap mogelijk zijn dan zou ik dat toch eerst even uitsluiten..

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik voede de oudste ook op verzoek. En ik werd 6 weken na de bevalling ongesteld en vanaf die tijd ook gewoon elke maand.
    Dus dat kan ook.

Deel Deze Pagina