Alles zit iedere ochtend onder!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweenie87, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    Somewhere :)
    Dag Mede-Mama's!

Ik begin een beetje radeloos te worden :( Mijn kleine meid is echt een lieverd, en doet het hartstikke goed, alleen wordt ze sinds een dag of 4,5 iedere x wakker en zit alles onder de poep..Dan zit de poep echt tot aan dr nek, dr schouders, en alles zit onder..Dr slaapzak, dr pyama enz.. Nu heb ik zelf het idee dat het flink te dun is anders komt het er ook niet zo doorheen denk ik :rolleyes: ..Het zijn echt MEGA hoeveelheden :confused:

Ik vraag mezelf echt af wat ik fout doe..Voorheen nooit problemen gehad. Ik gebruik Pampers Baby Active Fit al denk ik dat dit met een ander merk luier ook gebeurt hoor, ze krijgt voor het slapen gaan nog een flesje Nutrilon Goede Nacht van 210+7, misschien moet ik daar wat aan veranderen? Ze krijgt over de hele dag 1 fles sochtends, fruit, 2 boterhammen, groente en nog een fles 's avonds.

Ik weet het eigenlijk niet zo goed....Iemand die dit herkend?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ze is verder niet ziek?

Tandjes/kiesjes?

Zorg ervoor dat ze goed drinkt en bij twijfel HA raadplegen.

Verder denk ik dat je niets verkeerd doet. Jij poept de luier toch niet vol ;)

3. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    Nee ze is alleen een beetje neusverkouden maar niet echt noemenswaardig ofzo...

3 weken terug zijn er weer 2 tandjes bijgekomen, kan nu iig niks vinden in dr mondje..Geen puntjes..Geen bobbels niks?

Vind het alleen raar dat het nu al zo'n 5 dagen achter mekaar gebeurt...

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm ... ik zou dan toch even bellen met de HA maandag (als het maandag nog zo is) en verder goed letten op vochtinname.

Eventueel banaan geven, zorgen voor genoeg vezels (bruin brood, groente/fruit) ...

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij hadden precies hetzelfde met de active fit's! Toen ik voor de nacht normale pampers ben gaan gebruiken was het in 1x over, bij ons lag het dus wel degelijk aan de luiers...

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Misschien ligt t aan de buikgriep die heerst? Daar lijkt t wel op...Vooral zorgen dat ze goed drinkt want ze verliest zo veel vocht!

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Als ze echt een buikgriep heeft, dan moet ze daar overdag ook last van hebben. Zou dan toch eens andere luiers proberen.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier ook al 2 ochtenden hetzelfde, maar Louise krijgt ineens alle 4 haar hoektanden door... Als ze verder niet ziek is, inderdaad eens andere luiers (voor de nacht) gebruiken.

9. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    Bedankt voor jullie antwoorden..
    Zal is even kijken naar een andere luier voor de nacht..Wel raar..Heb hier anders ook nooit problemen mee gehad!

Buikgriep zat ik ook al aan te denken..Maar ze geeft niet over? en is voorderest gewoon vrolijk, speelt en brabbelt lekker..En het belangrijkste ze drinkt goed..Dus inderdaad ff in de gaten houden.

Ben net bij de apotheek geweest die raadde me wapiti darmcapsules aan? Is een plantaardig middel wat wellicht helpt tegen diarree en (te) dunne ontlasting..

We kijken het aan..Gelukkig ben ik erg verkouden en ruik ik niet veel!:)

10. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Noah heeft ook buikgriep en bij hem is het net andersom: geeft wel over, maar heeft geen diarree. Kan best een buikgriepje zijn hoor!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

En om te voorkomen dat de hele boel onder zit misschien even een luier van een maat groter over haar gewone luier heen?

12. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Het kan de luier zijn, maar het kan ook een virusje zijn. Mijn dochter is ook al een paar dagen aan de diarree, terwijl ze verder nergens last van heeft. Hele vieze dunne luiers met enorme hoeveelheden. Hier is het gelukkig overdag...
    Succes ermee!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep zeker weten active fit is vooral voor overdag maar niet voor snachts! baby dry neemt veel meer op..

14. Mistra

Mistra Actief lid

22 apr 2008
    165
    0
    16
    Toen ons ventje zo'n 10 mnd was, hebben wij hetzelfde meegemaakt! Duurde een dag of 5. Daarna was er weer een tand door. Ik kreeg als tip om voor een grotere luiermaat te kiezen. Dat hielp! De enige luier die hier trouwens niet doorlekt is Kruidvat. Succes ermee, ik weet hoe vervelend die ochtenden zijn...!

15. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    hmm.Ik had juist al het idee dat die van mij iets groter zijn..Ze zit nu in maatje 4..Heb het idee dat 5 zoveel malen groter is?

Ik heb hier nog een kruidvat luier liggen..Zal deze ff proberen vannacht..Ben benieuwd! Morgenochtend mag mannetje dr eerste luier doen :) hihihi.(Zul je net zien..Werkt die andere luier stukken beter) Vind het wel sneu..Hoop dat het snel over is.

16. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Sorry, maar je moet juist geen vezels geven, maar witbrood, en bijvoorbeeld rijstebloempap..Vezels stimuleren de darmen namelijk en geeft juist meer diarree.
    Ik hoop dat je gauw een oplossing vind :)

Groetjes, vonneg

Deel Deze Pagina