@ mirjam. Had je wel graag thuis willen bevallen? Hopelijk komt de kleine snel! Eigenlijk wordt je er toch wat 'wanhopig' van, steeds zo'n onrustig gevoel, steken, pijn, harde buiken, noem maar op en toch gebeurd het niks! Ik heb trouwens eindelijk iets ontdekt voor een betere slaaphouding! Ik wordt 's nachts ook steeds wakker omdat mijn benen zo'n pijn doen. Nou was ik gister ochtend met mijn opgetrokken benen op de deken gaan liggen met ook nog een kussen tussen mijn benen (had ik al steeds) en merkte dat doordat ik met mijn benen hoger te liggen (wel op mijn zij) minder pijn had! Dus nu wordt ik 'alleen' nog wakker omdat ik moet plassen, me wil omdraaien (met twee kussens nog lastiger dan met een..), door de harde buiken of omdat ik wordt wakker geschopt door de kleine.....8) Maar niet meer door pijn in m'n benen!
ja daar had ik wel op gehoopt al dat gezeur aan mijn lijf daar houdt ik niet zo van maar goed afwachten maar ik hoop dat ik er nu niet zolang op hoef te wachten want ik ga allerlei dingen in het hoofd halen.
@ Mirjam, vervelend dat je nu zeker weet dat je in het zkh moet bevallen. Tja beter voor jezelf en de kleine, maar je wil het gewoon het liefst op je eigen manier . @ Aukje, fijn dat je zo op het laatst nog een manier hebt gevonden waarop je pijnloos kunt slapen . En dat omdraaien met kussens, haha, daar ben ik ook zo goed in @ Maia, ja irritant als het zo blijft rommelen. Je blijft toch denken zou het of toch niet . Zo niet wanneer dan wel Hier is het vandaag ook flink aan het rommelen. Vanochtend regelmatig harde buiken/voorweeen die elkaar steeds iets sneller opvolgde echt in een golfbeweging maar niet pijnlijk. Maar vrij plots stopte dat weer. De hele dag verder wel harde buiken zonder duidelijke regelmaat en af en toe een pijnlijke kramp. Er gebeurt wel iets maar het kan zo dagen aanhouden. Ik hoop zo dat het de komende dagen nog vanzelf komt. Op woensdag op controle bij vk die mij dan gaat doorsturen naar gyn terwijl ik eigenlijk graag thuis wil bevallen.
Pff, zijn het niet mijn benen die me slaap niet meer verstoren, gaan andere dingen (die er al waren) vervelender worden.... 8) Is nog steeds bij iedereen zo aan het rommelen? Of is het bij iemand al door gezet?!
Hallo Dames Wat duurt wachten lang he? En je word er ook onzeker van want je weet niet hoe en wanneer het gaat beginnen. Ik loop ook op het laatst en ben het zwanger zijn nu wel zat aan het worden. Het rommelt ook bij mij al sinds de 36e week. En het bevallingsbad staat nu al 2 weken klaar in de woonkamer. Nu heb ik op het moment ook nog de griep te pakken niet leuk! Mijn eerste werd met 39 weken geboren (begon gelijk met flinke weeen snachts ) de 2e precies op de uitgerekende datum.(begon met breken van de vliezen ook snachts) Zou nummer 3 ook van plan zijn op de uitgerekende datum te komen? Ik hoop iniedergegval niet 5 okt dan is het kind van mijn zusje jarig.Maar tja verder kan je niets doen dan praten tegen de kleine en afwachten. groetjes esmeralda
Spannend Esme, dan zou het bij jou misschien dus helemaal niet meer zo lang hoeven te duren! Je uitgerekende datum is al erg dichtbij! @ Mirjam, wachten ze dan nu ook af hoe het met je bloeddruk gaat? Want als die te hoog wordt gaan ze je toch inleiden? Of moet die dan al een tijdje te hoog zijn? Ben daar niet zo bekend mee... Mijn verloskundige zei vandaag trouwens dat ik er niet uit zag alsof ik snel zou gaan bevallen. Ze denkt dat het zeker nog wel drie weken op zich laat wachten..... 8) Ik hoop zo dat ze het fout heeft! Ze had het ook fout toen ze zei dat de baby nog in stuit lag (hij lag al met zijn hoofdje naar beneden, niet erg hoor dat ze zich had vergist, ze kon het gewoon nog niet helemaal goed voelen ), dus wie weet, vergist ze zich nu weer!!! Maar ja, iemand anders zei het laatst ook al tegen me.... 8)
ja blijf onder controle zo hoog is hij nog niet en ze hebben gezegd ze wachten met inleiden zowieso tot 41 weken