ik heb misschien een hele rare vraag. maar ik ben nu bijna 7 weken weken zwanger. Bij sommige broeken merk ik gewoon nu al dat hij om de buik echt strak begint te zitten. nu twijfel ik een beetje of dit wel goed is. kan het omdat het zo drukt/strak zit zorgen dat er een miskraam of iets komt? ik zelf dacht altijd dat dat helemaal niet kan maar mijn moeder en oma begonnen daarover en nu twijfel ik dus. het is mijn 2de zwangerschap
Ik kreeg toen wel op mijn kop van de gynaecoloog, omdat de knoop in mijn buik drukte.. Hij zag dit toen we op controle kwamen en zei er meteen iets van..
Ik had er ook met de 8 weken last van, vooral omdat ik vaak een opgeblazen gevoel had. heb toen een meteen een zwangerschapsbroek gekocht (zit heerlijk!) en nooit meer een gewone broek aangehad!
Yep, zit echt vreselijk zo'n strakke broek! Met 10 weken uiteindelijk, na 2 weken lang alleen nog maar leggings&joggingsbroeken gedragen te hebben een zwangerschapsbroek gekocht; HEERLIJK! Heb gister mn 2de gekocht want ik heb niets anders meer aan
Ik draag altijd strakke broeken en ben nu 9 weken. maar het zijn ook lage heupbroeken en bij mijn dochter kon ik ze tot 7 maanden nog aan Ik hou wel al wat vocht vast in mijn benen maar qua miskraam nog nooit van gehoord
Een miskraam krijgen daardoor lijkt me niet. Maar lijkt me toch lekkerder zitten om andere broeken te dragen. Ik vond het een verademing.
Je baarmoeder zit met deze termijn nog veilig achter je schaambeen dus het lijkt me heel sterk dat er een miskraam van komt. Wel zijn je darmen vaak wat opgezet door alle hormonale toestanden die nu in je lijf plaats vinden en dat kan een opgezette buik geven. Wat ik deed was met een elastiekje om m'n knoop en door m'n rits de broek iets wijder maken, en als het echt niet gaat gewoon lekker een zwangerschapsbroek kopen. Zit heerlijk en je zal er vroeg of laat toch aan moeten
ik had daar rond de 7 weken ook last van. Zijn meestal je darmen. Rond de 10 weken verdween dat bij mij en hoefde pas rond 15 weken positiebroeken aan.
Dat had ik ook maar dan eigenlijk pas bij 15/20 weken. Alleen in de eerdere weken vond ik het niet prettig om strakke broeken om mijn taille te dragen. Op één of ander manier knelde het toch. Ik heb meteen een paar zwangerschapsleggings/broeken gekocht en geloof mij... ik wilde ze niet meer uittrekken... whahahahaa
bedankt meiden ga ik morgen maar eens lekker op mijn gemakkie in de stad snuffelen na een mooie zwangerschapsbroek