Volledige bedrust en korter wordende baarmoedermond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missiemaartje, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He, das echt slopend he meis, telkens in-uit het ziekenhuis...
    Sterkte!

2. Alanah

Alanah Lid

14 jun 2012
    74
    0
    0
    Bankhangen op dit moment zit in de ziektewet
    Westervoort
    Weet je wat ik zo erg vind dag in dag uit alleen zijn. Ik kijk steeds zo uit naar t weekend en nu vandaag heeft mijn man vandaag te horen gekregen dat hij op zaterdag ook de hele dag weg moet. Nou ik was helemaal overstuur. Ik trek het gewoon niet meer. @missiemaartje je hebt nu iig ff rust daar int zh. Beter dan thuis zitten en steeds zh in en uit. Hoop dat t toch weer tot rust komt bij je :)

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja dat herken ik Alanah. Bij mijn eerste zwangerschap werd ik ook gek van het alleen zijn. En tegelijkertijd was ik super shaggo als er dan toch iemand kwam :). Kortom het was nooit goed. Zeg maar gewoon depressief :(.

Nu mag ik gelukkig iets meer dan plat liggen zoals de vorige zwangerschap en is mijn dochtertje er. Soms is dat wel zwaar natuurlijk, maar door haar gaan de dagen een stuk sneller gelukkig....

4. Alanah

Alanah Lid

14 jun 2012
    74
    0
    0
    Bankhangen op dit moment zit in de ziektewet
    Westervoort
    Ja dan heb je een beetje afleiding. Mijn man heeft het ook zo gepland dat hij nu zaterdag weg moet en niet als ze straks geboren is maar die 6 dagen alleen... Ik word echt gek! En mijn familie woonr ook niet in de buurt. Dus het is echt alleen alleen. Hoop dat ze met 36 of 37 weken komt dan kan ik me lekker met haar vermakn:)

5. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    @MissieMaartje,
    Je bent nu in ieder geval op de goede plek mocht er iets gebeuren!
    en ik had met 31 weken ook ineens 1.4 cm (week daarvoor nog 2.9), en heb het toch nog tot 40 weken uitgehouden, dus het hoeft niks te zeggen hoor! maar goed elke situatie is weer anders... volgens mij is het vooral van belang dat je geen weeen krijgt... en je bent al bijna 32 weken en dat is echt dé grens die ze overal aanhouden, mij hebben ze toen ook tot de 32 weken in ziekenhuis gehouden daarom.
    Veel sterkte!

@LadyK: ik ben deze zwangerschap wel getest op vaginose en gbs en streptokokken en van alles maar had niks... vorige keer toen t mis ging vonden ze niets duidelijks, alleen een ontsteking in de vliezen maar dat was een beetje kip-ei verhaal (liep ws al tijdje met ontsluiting).

6. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Het enge is dat het gewoon niet te voorspellen is :(

Ik had pas met 31.5 een verkorte bbm (1.9)ven werd daarvoor opgenomen. Geen weeën. En mijn zoontje kwam in de tweede nacht in een half uur. Totaal... Bam kindje (even) op mijn buik.
    Tegenover me lag een meisje met 24 weken en een verkorte bbm. Zij mocht de dag van mijn bevalling naar huis. Haar kindje is met 40 weken gehaald...

Gelukkig kan het alle kanten op! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Bijzonder om te lezen hoe iedereen een totaal ander verhaal kan hebben. Zelfs in uitersten!

7. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady k; thnx voor je berichtje. Ga er straks even op reageren!

Natuurlijk weet ik dat het niks hoeft te zeggen. Maar bij niek heb ik het ook niet volgehouden. Bij een bmm van 1,3 kreeg ik toen na 2 weken weeer weeen. Dusdat vergelijk je wel. De kans dat ik nu daardoor eerder beval is wel aanzienlijk groter. Zeker omdat er dus wel in hele korte tijd zoveel verandering is. Uiteraard kan het een meetfout zijn maar ik vermoed van niet. We zullen het zien als ik weer naar huis ga.

Mijn lijf is zo op. Denk echt dat het wel een keer doorzet. Gister avond weer 3 uur harde buiken. Nu is het weer rustig. Raar allemaal.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Pffff herkenbaar zeg. Ik hoop idd dat het niet te lang meer duurt voor je meis. Ik weet hoe slopend het is, ik had dagelijks weeën tot kotsen aan toe, pff! :( Sterkte!!

9. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het klinkt erg ego maar zal blij zijn als het voorbij is. Voor mezelf ook. En we weten dat het gewoon goed kan komen. Kleintje zal bijna 2 kilo zijn. Wat al erg netjes is. Maar dat halve gedoe met weeen is niks. Dan weer onrustig dan weer rusyig. Tuurlijk blijf ik volhouden maar mn lijf wil gewoon niet meer.

10. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Uitputtend dit.. :(
    Hou vol meis. Nog even!
    Je moet ook maar zo denken dat als hij nu komt er een reden is waarom hij liever de wereld wil verkennen dan in je buik blijven..

11. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat denk ik ook wel. Er is een reden hiervoor. Fijn dat die remmers bestaan maar het houdt een keer op natuurljk. Vk was hier net en ze weten het niet zo goed.

Mag iig tot morgen blijven. Blijft het rommelen blijf ik hier natuurlijk. Wordt het weer rustig ga ik weer naar huis.

Met tegenzin van manlief want die zou me het liefste hier 10 weken aan bed laten kluisteren.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Krijg je nu nog wel remmers?

13. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee vorige week de laatsten gehad. Krijg niks meer sinds vrijdag.

14. Rubin

Rubin Lid

5 dec 2010
    66
    0
    0
    Achterhoek
    Missiemaartje, wat vervelend voor je dat het weer zo onrustig was en dat je weer in het ziekenhuis ligt. Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal gek van wordt, vooral die onzekerheid.
    Ik hoop, dat het nu voorlopig even rustig blijft, je even bij kunt komen en je kleine beeb nog even mag blijven zitten!

Rubin.

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oke..
    Vervelend hoor meis.
    Hier rommelt het nu 3 dagen gigantisch, vind het ook lastig. :( Maar ik hoef nu nog maar te bellen als het echt doorzet.

16. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig duchess. Hier is dat eigk ook nu. Bellen als het echt begint. Want ze kunnen tot die tijd eigk niks.

Ben inmiddels weer thuis. Bmm nog steeds 1,6.

17. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    32 weken missiemaartje! Joehoe!

18. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Duchess veel succes... Hoop dat het rommelen afneemt.

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd met de 32 wekengrens Maartje! Hopelijk mogen er toch nog wat daagjes of weekjes bij.

Hier vandaag 26+5, de dag dat ik opgenomen werd in mijn eerste zwangerschap... Hopelijk kunnen we dat deze keer overslaan....

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Waaaauw Maartje! 32 weken en geen ontsluiting, hoe top is dat.
    Onwerkelijk of niet?

Loki raar is dat om die dag mee te maken he. Ik vond het ook maar een spannende dag. Stom want het zegt niks natuurlijk, maar toch! Ik had precies die dag controle en was al de dood dat ze me gingen houden haha.

Maar we doen 't allemaal super zeg, zo fijn!!!

Deel Deze Pagina