Nee dat heb ik ook met anderen doe ik wel wat maar alleeen durf ik ook niet zo goed bang dat er wat gebeurd oderweg. Ik heb nu 1,5 cm bmm en 1 topje ontsluiting. Tenminste de laatste keer dat dat onderzocht is was met 29 weken daarna hebben ze nooit meer gevoeld. Ik ga het inderdaad gewoon vragen. Niet geschoten is altijd mis jeetje zeg dus ook nog eens carpaal tunnelsyndroom erbij je hebt ook al niet veel geluk!
Nou meiden ik word over 2 en halve week mer 38 weken op 25 maart ingeleid als ze er dan nog niet is. Wat een opluchting zeg. Ik heb al ontsluiting dus ze hoeven alleen me vliezen door te prikken
Super!!!! Goed dat je er naar gevraagd hebt. Fijn he, om de datum te weten. Kun je lekker af gaan tellen! Hoeveel ontsluiting heb je nu, of hebben ze niet meer gekeken? Hopelijk verloopt het een beetje vlot! Ben jij denk ik 3 dagen eerder dan ik hihi.
Duchess ik snap dat je erdoorheen zit hoor Maar nog maar 3 weekjes, dat is een fijn vooruitzicht! Alanah ik las dat jij ook met 38 wk ingeleid wordt. Wat fijn! Missiemaartje fijn dat je uit je dip bent, dat is toch een stuk prettiger de tijd doorkomen. Vandaag weer de controle gehad, en alles zit gewoon nog steeds (!) potdicht en de bmh was zelfs langer dan de vorige meting, 46 mm nu. Kindje loopt goed op schema, ze werd nu op 1kg geschat. Iets groter dan de termijn dus al. Mijn dochter zat steeds op de onderste lijn dus ben blij dat deze iets voorloopt. Is toch weer mooi meegenomen. Vanaf 1000 gram zijn de overlevingskansen al meer dan 90%! Is toch geruststellend. En dat na 2 weken vakantie, waar ik toch flink actief ben geweest! Mij maakt het nu helemaal niets uit of ik tot 42 weken doorloop, ik ben volop aan het genieten en zo blij dat het goed mag gaan dit keer. Bij mn eerste zat ik nu al een hele tijd in de stress en aan de bank gekluisterd, de tijd gaat dan een stuk langzamer. Nu pronk ik lekker overal met mijn buik, dat wilde ik toen ook zo graag en nu kan het! We gaan nu zo langzamerhand maar eens aan het kamertje beginnen, moeten alles nog doen, ook nog de peuterkamer voor mijn dochter.
Als t bij mij zo was gegaan had ik niet eens gedacht asn inleiden. Pff ben zo blij! Wat grappig duchess!! Hij zei dat ze miss nog eerder doen als blijkt dat de kleine de harde buiken en krampen niet meer fijn vind. Ze hebben niet meer gekeken maar dat doen ze volgende week. Zo fijn dat ik begrepen werd en serieus genomen werd pff nu heb ik ineens weer alle energie haha
Oooh zo herkenbaar Alanah hihi. Hoewel ik nu het wachten wel weer vervelend vindt hihi... Luca, ik had ook t zelfde gevoel als jou hoor! Wilde juist dat ze tot week 41 bleef zitten omdat ik zo genoot toen ik net mn bed uit was. En ik probeer nu ook wel zoveel mogelijk te genieten!! Maar ben toch blij als ik haar in mijn armen heb, hoewel ik het retespannend vindt! Heb wel gezegd dat als mijn baarmoedermond nog niet verweekt is met 38 weken ik geen inleiding wil maar liever even afwacht. Geen zin in gels en balonnetjes. Maar arts ging daar eigenlijk niet vanuit. Dus het zou mooi zijn als vliezen doorprikken weer genoeg is dit keer!
Gek idee hoor, zo lang plat liggen en angst voor een vroeggeboorte en dan praten over inleidingen . Toch echt het doel bereikt, super. Fijn dat de meting zo super was Luca! En over de kg al heen, toppie. Hier geniet ik nu ook doordat het zoveel beter gaat dan de vorige keer en dat scheeld ook gewoon enorm veel stres waardoor de tijd sneller gaat en het gewoon leuker is. Precies wat Luca zegt!! Hier morgen weer metingen. Ben benieuwd!
Goed nieuws meiden! @ Alanah; spannend hoor! @ Loki; succes morgen! @ Duchess; wat fijn dat het goed gaat meid. Hier gaat het weer wat minder. Vanochtend ook weer flinke rommels. Zoonlief wilde net niet gaan slapen en was enorm overstuur en dan moet mama zich er natuurlijk mee bemoeien Dus net ook weer beetje teveel gedaan. Maar goed, over 2 uurtjes ben ik 33 weken, dat neemt niemand me meer af! Op naar de 34... Hier meten ze dus niet meer, het wil schijnbaar niks meer zeggen op dit termijn maar als ik volgende week controle heb, ga ik toch vragen of ze nog een keer wil meten. Ik wil gewoon weten of die buikpijn die ik heb wat doet ja of nee. Het wordt niet erger of zo dus het zal wel gewoon oke zijn, maar toch..
Ik ben even mee gaan lezen hier omdat ik in een soort gelijk schuitje zit. Bij mijn eerste zwangerschap met 32 weken 2 cm ontsluiting en bmm 1,3 geremd en longrijping gehad anderhalve week ziekenhuis Uiteindelijk supersnelle bevalling met 39,3 weken!! Nu met 24 wkn volop harde buiken bmm 4,2 gisteren en vandaag 3,6 morgen wordt weer gemeten. Pffffff spannend Maar ik weet dat je met 3 cm ontsluiting en een verstreken bmm best 8 weken kan doorlopen. Hopelijk nu ook weer! Elke week is er een, want nu is het echt nog te vroeg...,
MissieMaartje: Rommelt het nog of is het afgezakt? Bergje: Ai, ben benieuwd wat de lengte vandaag is want 24 weken is écht veel te vroeg. Gelukkig heb je van de vorige keer een goede afloop in gedachten maar toch is het iedere keer opnieuw spannend..... Hier: Echo was goed, kindje al over de kg heen en de bmm was onveranderd. Morgen 28 weken, hoera!
Loki: fijn 28 weken!! Is toch een soort mijlpaal! Bij mij was de BMM goed vandaag, lengte heeft ze niet gezegd maar dat het nauwelijks veranderd was. Ik heb wel weeën remmers gekregen in de hoop dat de harde buiken afnemen (adelat) dus hopelijk wordt het snel wat rustiger in mijn buik
super!!! hier wat krampen gehad afgelopen dagen maar beebje zit nog steeds binnen... op naar donderdad 34 weken....
@missiemaartje: Ik lees zo af en toe mee om te kijken hoe t met je gaat. Wat ontzettend fijn dat je kleintje nog goed zit gelukkig!
Hihi nog niet he, bijna.. A.s donderdag Ben net nog even naart zh geweest voor een extra ctg. Voelde de kleine de hele dag al zo goed als niet. Maar gelukkig alles oke! Pfff morgen 33,3... zou wat zijn als ik die 34 haal hihi..
@missiemaartje nog ff benen bij elkaar ik tel af naar de 25 weken nu! Vannacht niet vaak geworden van harde buiken dus wellicht zijn ze er minder! (Of ik heb heel vast geslapen)
dat zou fijn zijn!! ik heb ook harde buiken snachts maar dan word ik wakker en moet ik plassen. moet echt enoooorm vaak plassen. username hoe is het met jou? bergje fijn als je over paar weekjes 27 weken bent. dat was echt mijn eerste mijlpaal. duchess alweer bijna 36 echt super!
Spannend meiden. Bergje zit nog echt in een spannende periode he? Paar weken verder is fijn... Loki gaat ook de goede kant op!! Maartje 33,3. Super meid. Trots op zijn!!! En hier idd bijna 36 weken, wow. Ik ben zooo benieuwd of het nog vanzelf doorzet of dat het inleiden wordt. Het rommelt enorm, ben eergister de slijmprop verloren, en ze worden wel steeds pijnlijker maar het zet maar niet door! Hoop eigenlijk wel dat het nog doorzet voor de 38 weken. Alles is klaar, dus laat maar komen!
oh echt spannend!!!!! wat wil dat eigk zeggen als je die verliest? bij mij zagen E hem goed zitten op de inwendige echo.