Duchess gefeliciteerd!!! Ik vandaag 32 weken! Vorige week 2,1 Bmm bijna opgenomen voor longrijping maar toch nog een weekje afwachten.... Morgen weer!
Hallo meiden, ik heb ook een tijdje meegekletst. Was de laatst keer opgenomen met 30,5 week met weeremming. Ben uiteindelijk tegen alle verwachtingen in bevallen met 36+1. Had al afspraak voor inleiding met 37 weken, maar vond dit zo raar. Eerst remming en dan opwekking. Uiteindelijk braken mijn vliezen spontaan en ben ik binnen 5 uur bevallen van onze tweeling. Alles gaat supergoed.
Hoe is het met de dames van dit topic? Hier nl nog iemand met korter wordende baarmoedermond vanaf de 20 weken... Ben nu 26 weken en heb een ring ter ondersteuning. Afgelopen drie weken was de lengte stabiel net boven de 2cm, maar wat is dit slopend!!
Ik denk niet dat er een 'aantal' aan gebonden is Sesa? Gaat vooral om of ze effect hebben en/of regelmatig komen heb ik begrepen...
Hoi dames. Pinklove vervelend zeg dat je nu al zo rommelt! Hopelijk blijft de kleine nog een heel tijd goed zitten. In ieder geval zit je nu al op een mooie termijn dat de overlevingskansen groot zijn. Al hoop ik voor je dag het nog langer mag duren natuurlijk sterkte! Aantal harde buiken; niet meer dan 1 per dag, niet pijnlijk en niet regelmatig. Is dat wel zo dan direct aan de bel trekken. Liever 10x teveel dan 1x te weinig. Hier nog steeds zwanger! 38,4 alweer. Bij m'n dochter beviel ik over een week en een dag haha. Dus t wordt nu wel spanend! Het rommelt wel al een tijdje maar het zet niets echt in gang. Dus het zal mij benieuwen! Ik heb van meerderen te horen gekregen dat het vandaag Moet gebeuren.. Maar na een hoop gerommel gisteravond is het vannacht weer afgezakt. Dus ik hoop er maar niet teveel op haha!
38,4...wauw! Daar kan ik alleen maar van dromen... Hoe lang heb jij plat gelegen? En zkh of enkel thuis? En hoe 'gedroeg' jouw cervix zich? Ik wil nl doen wat jij hebt gedaan, want wil die 37 ook halen!!