Hallo meiden Ben heel benieuwd naar een vraag (heeft voor mij meer een medische reden om er antwoord op te vinden) Als je zwanger bent van een meisje heb je dan MINDER last van hormonen dan als je zwanger bent van een Jongen? Mischien meiden met ervaring?
Heb vorige zw schap geen kwaaltjes gehad en tot heden nu ook niet merk alleen dat me epilepsie nu erger word en juist vorige zw schap ging het super vandaar me vraag heb nu wel last van meer en snellere haargroei op benen vorige x 9mnd niet scheren
Ik heb veel minder last van kwaaltjes deze zwangerschap (meisje), bij mijn zoontje had ik een veel zwaardere zwangerschap.
ik heb dat in mijn omgeving ook eens rondgevraagd maar daar valt geen pijl op te trekken. Collega van mij is 9 mnd misselijk geweest kreeg een zoon. Ik ben 5 mnd misselijk geweest (is een meisje). Mijn huid is nog nooit zo mooi geweest als tijdens de zwangerschap, terwijl meisjes toch schoonheid weg zouden nemen is het bakerpraatje.. oftewel.. bakerpraatje (en ik draag naar voren, terwijl meisjes zwangerschap rond zou moeten zijn, voldoe ik ook niet aan..), zo is het hier dus
zelf voel ik niet veel verschil nog alleen had ik de eerste 14 weken bij de eerste een verkrampte maag en nu helemaal geen last van (nog) vriendin van mij heeft een dochter en pas een zoon allebei zelfde klachten misselijk tot 20 weken heel emo kon om een lieve puppy al huilen en vanaf 29 weken weeen harde buiken dus beide geen fijne zwangerschap gehad
bij epilepsie speelt hormonen dus grote rol op gebied van aanvallen vorige zwschap ging super en minder medicatie deze zwschap.al vanaf week voor nod al slechter en slik al dubbele dosis vandaar.me vraag of er verschil is met hormonen en geslacht vd.baby beide.geen kwaaltjes.trouwens hoor alleen meer en snellere haargroei