Welke zwangerschapstest kun je het snelst gebruiken na je ovulatie?? Sommige testen zijn toch super sensitive?
Ik heb goede ervaringen met de duurdere etos test en de duurdere matcare. Deze zijn speciaal gemaakt om al vanaf 6 dagen voor je NOD te gebruiken, omdat ze al vanaf 12,5 EH HCG meten. K2v5 schijtn ook goed te zijn, maar volgens mij pikt deze toch nét wat minder HCG op. Echter, je moet sowieso niet raar opkijken als ze zo vroeg negatief blijven, terwijl je wel zwanger bent. Geen enkele test kan vroeg testen als je relatief laat innesteld of langzaam HCG aanmaakt, wat allebei heel normaal is. Succes!!
Ik heb deze zwangerschap 2 testen gebruikt: k2v5 en een uiterst gevoelige 6 dagen voor nod: mijn conclusie is dat kruidvat het vroegst en het duidelijkst positief tekent, met een zeer duidelijk verschil. Ik zou dus k2v5 aanraden.
Bij kruidvat kan je 2 soorten testen kopen: doosje met 2 testjes voor 5 euro (met een pipetje). Dit zijn naar mijn mening heel goede (vroeg) testen. k2v5 afkorting staat voor kruidvat 2 voor 5 euro . Dan heb je nog de luxeversie met 2 testen voor 10 euro en deze zijn minder gevoelig. Spannend!
Ik zelf heb goede ervaring gehad met kv2v5... En de testen van de etos zijn verder ook prima. Ben benieuwd !
Bij mij testte de action testen het snelst. 2 dgn voor Nod had ik al een positieve test van action met duidelijke streep, 2 dgn later gebruikte ik de k2v5 en deze streep was minder duidelijk dan die van de action.