Goedemorgen allemaal. Wij denken er over om een huishoudelijke hulp in te schakelen voor een aantal uren per week. We hebben alleen geen idee hoe we dit t beste aan kunnen pakken. Hebben jullie dit gedaan via een bedrijf? Of is het zwart? En hoe hebben jullie de werkster dan aangenomen? Hoop op tips en adviezen van jullie. Groetjes
Mijn schoonmoeder heeft een hulp. Ik heb haar deze helpen vinden door te zoeken op marktplaats en er een aantal uit te nodigen voor een gesprek. Je wilt toch wel even bekijken wie je in je huis laat...
Wij hebben eerder een werkster gehad die ik kende via mijn werk ( zij maakte op het werk schoon) Momenteel zijn we op zoek en hebben we eerst een oproep gedaan op social media aangezien ik het prettig vind om iemand te hebben die vertrouwd is bij een van onze bekenden.
Ik zou het altijd via via doen! Wij hebben onze werkster op aanraden van vrienden. En nu heeft ook een andere vriendin haar aangenomen. Vraag dus eens in je omgeving of mensen aan hun schoonmaakster willen vragen of die nog ruimte heeft voor extra uurtjes.