Nieuwe ronde nieuwe kansen. Deze week heb ik de ei sprong gehad. Ook gevoelt. Sinds de eisprong zijn mijn borsten pijnlijk. Ze zijn voller geworden. Ik dacht eerst spierpijn door het sporten. Maar de aderen zijn zichtbaar richting de tepels. Maar dit soort syptomen heb je toch pas na een paar weken zwangerschap? of kan je lichaam direct al zo reageren. De vorige rond is het misgegaan. Zijn de hormonen dan nog dusdanig aanwezig dat ik direct al vollere borsten krijg. Herkenbaar? Wel spannend hoor. Groetjes, Miranda
hoi , nou ben voor het eerst zwanger. ik heb niet veel borsten en heb nog nooit last gehad zelfs geen spierpijn gevoel. nooit voor mijn menstruatie of tijdens menstruatie. ik kreeg pijn in mijn borsten vanaf het moment dat ik ongi moest worden en dat is niet meer opgehouden, nu worden ze voller en ze doen ppiijjn hahaha heb me altijd afgevraagt hoe het nou zou voelen als je zwanger bent. nou zo..dus. succes
Nou mijn borsten zijn erg pijnlijk en zichtbaar voller, al vanaf de eisprong. Mijn tepelhoven zijn ook in diameter gegroeid, niet echt donkerder. Vandaag heb ik wat roze afscheiding, lijkt op een innestelingsbloeding. gisteren had ik al een zwaar gevoel onder in de buik en achter in de rug. Ik denk dus dat er wel een bevruchting heeft plaats gevonden. Verder heb ik geen andere klachten. Over 9 dagen kan ik testen Vind het wel allemaal spannend, hoop dat ik positief test. Ook omdat ik dit al eerder heb gehad en het toen mis is gegaan na 3 weken zwangerschap. Groetjes
ik kreeg gevoelige en grotere borsten juist helemaal in het begin... later waren ze niet meer zo gevoelig en groeide ook niet meer gelukkig....!!
Hoi Mickie Hier de zelfde problemen morge ga ik testen. bij jou al nieuws? Of een test gedaan? Hopelijk goed nieuws Groetjes Lynette
Bij mij hetzelfde: Gespannen borsten, begon een paar dagen voor mijn NOD. Ook iets groter geworden en tepelhof breder.Bij trapaf lopen en rennen gevoelig. Ik ben weer zwanger. Maar vorig jaar precies zo, is toen na 8 weken mis gegaan, bang afwachten nu...
Ik kreeg een halve week na mijn eisprong pijnlijke borsten; het begon aan de buitenkant en later overal. En zie mijn banner!
Precies zo! Eerst buitenkant, later boven en nu helemaal gevoelig/pijnlijk. Bij begon het dit keer ook heel direct na ei, ik dacht uiteraard dat ik het me inbeeldde, want juist deze ronde ging ik proberen niet op alles te letten
Ik had het ook heel snel, een week na de bevruchting al. Ik vond het zo onvoorstelbaar en dacht echt dat het niet kon, maar het is toch echt zo!
Bij mij begonnen ze ook paar dagen voor Nod pijn te doen, een hele andere pijn dan die ik normaal ervaar als ik ongesteld moet worden, klinkt heel gek maar nu doen ze meer pijn. En indd vooral aan de zijkanten, nu voel ik overal pijn op de borsten.
bij mij zijn ze al een cupmaat gegroeid en ze doen zo'n pijn vooral s'avonds en s'ochtends vooral als ik in bed lig te draaien, maarja hoort er allemaal bij
Ik heb dit ook.. mijn borsten zijn een stuk voller (wat ook mijn vriend opgevallen is) Ik ben nu 5 dagen over tijd en ben van plan over aan aantal daagjes te testen..
hallo, ik ben een tijdje weggeweest, maar nu ga ik terug wat meer meelezen. ik heb altijd pijnlijke borsten, vanaf een week voor NOD, en echt heel pijnlijk hoor, en ze zijn ook veel voller, eens regels erdoor zijn, is dat volledig weg en ze zijn weer hun normale grootte. Dus voor mij persoonlijk is dat geen referentie dan, ik denk net het omgekeerde als mijn borsten pijn doen, zo van: oeps, ze zijn weer zo pijnlijk, dus ik zal wel weer niet zwanger zijn... (ben al iets maar dan 2 jaar aan het proberen, 5 mislukte IUI's achter de rug...)
Ik had dat nooit. Nooit rond de eisprong en ook niet voor of rond nod. Nu had ik het 2 a 3 dagen na m'n ei al.. Gevoelige tepels! Wilde het alleen niet geloven, mezelf niet gek maken. Maar ik ben toch echt zwanger! En nog steeds zijn mn tepels gevoelig! Rest van mn borsten overigens ook nu.
Ik heb ook altijd last van pijnlijke borsten vlak na mijn eisprong. Ook zie ik duidelijk aderen over mijn borsten lopen tot aan mijn tepels. Voor mij is het juist een teken dat ik waarschijnlijk gewoon ongesteld ga worden. De twee keren dat ik overtijd was (de eerste keer hoogstwaarschijnlijk een hele vroege mk geworden) deden mijn borsten juist geen pijn. Toen waren ze zacht en voelden heel warm, bijna koortsig aan. Voor mij was dat juist een teken van: hey, zou het? Pijnlijke borsten kunnen dus 'gewoon' tot de premenstuele kwalen horen. Toen ik in die eerste maanden proberen zat, ben ik er zo vaak door op het verkeerde been gezet. Heel irritant! :x Liefs, Lonit
Nou ik had ook gelijk vollere borsten..en ook erg pijnlijk na mijn ei maar dat had ik iedere maand..maar toch voelde het deze keer net iets anders wat erg moelijk om uit te leggen is. Maar ik merkte het dus meteen aan mijn borsten. en nu ben 9.5 week zwanger maar ze schieten echt mijn bh uit.. nu al!!! groetjes