vollere lippen

Discussion in 'De lounge' started by DastyQueen, Apr 5, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik zat zelf al precies aan hetzelfde te denken!

2. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Dankjewel! :) Volgens mij combineren ze het? Ik kijk nooit mee eigenlijk en probeer vooral aan andere dingen te denken :roflmao:

Ik doe het zonder verdoving!

DastyQueen likes this.
  3. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Dankjewel voor je niets toevoegende opmerking ;) ik ben er blij mee :)

sweetL and SDonya like this.
  4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Botox begrijp ik overigens ook écht niet. Wat doet botox? Het legt je spieren slap zodat je geen rimpels krijgt. Wat gebeurt er met een lichaamsdeel waarvan de spieren verlamd zijn? Dat wordt in de loop der jaren steeds slapper en verschrompeld. Vraagt niemand zich af wat er met een gezicht gebeurt waarin de spieren al jaren niet meer werken? En dan op latere leeftijd weer facelifts/jukbeenimplantaten erin, totdat men er op het laatst ongeveer zó uitziet, en de kleinkinderen hun oma niet meer herkennen:

image.jpeg

5. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Ow wauw, sorry dat ik je een compliment gaf over je natuurlijke lippen. Ik zal het niet meer doen.:|

Lisanne1811, dds, nizzie86 and 9 others like this.
  6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik vond de eerste foto ook mooier eerlijk gezegd. :oops:

Maar ik denk dat ik beter dit topic kan verlaten. Ik ben duidelijk van een andere generatie... :D

lies276, dds, mamabri and 3 others like this.
  7. Manque

Manque Niet meer actief

lies276, dds, fafa and 4 others like this.
  8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Lief van je! Ik overlijn mijn bovenlip nu heel licht hoor. Op die foto ook gedaan :roflmao:

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,309
    36,175
    113
    Ik ben denk ik van hun generatie (of net iets ouder), maar deel je mening zeker. Ik vind het heel jammer dat je niet meer goed bent zoals je bent.

lies276, dds, luckynumber4 and 2 others like this.
  10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jammer, gemist...

11. Meral

Meral Fanatiek lid

Mar 1, 2014
    1,105
    606
    113
    Mijn zus vult haar lippen ook met regelmaat op en dan denk ik WHY!!! Zonde van je geld, ze heeft een eendenbek, ook al doet ze heel weinig en de lijnen naast haar mond worden er dieper door waardoor ze een stuk ouder lijkt ... En ik ben echt wel op uiterlijk maar nee, niet mooi mijns inziens ...

DastyQueen likes this.
  12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja precies! Om een beetje een mooie vorm er in te krijgen. Ik heb niet eens een 'model' in mijn bovenlip. Als je snapt wat ik bedoel:roflmao::roflmao::D

13. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik heb er totaal geen ervaring mee, dus ik kan je tips geven.
    Ik ben eigenlijk altijd erg ontevreden met mn volle lippen en zou ze graag minder vol willen hebben.

14. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Oke, misschien ietwat te kattig. Maar na dit topic gelezen te hebben waarin bijna iedereen het aangeeft het lelijk te vinden heb ik best wel even moeten slikken voor ik de foto’s plaatste. Ik houd namelijk niet zo van mijn uiterlijk en als daar dan commentaar op komt schiet ik snel uit mijn slof ;) excuus.

dds, Blijdorp, Ysabella and 2 others like this.
  15. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Wil ze je wel via fb sturen, zal ik morgen doen!

SDonya likes this.
  16. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ik vind het oerlelijk, sorry. En het ziet er niet natuurlijk uit. Dus nee, ik zou het echt afraden.

17. DastyQueen

Botox verlamt trouwens niet helemaal (tenminste niet in de mate die gebruikt word bij een voorhoofd of frons zone). Ik kan nog wel fronsen en boos kijken bijvoorbeeld maar de lijnen worden lang niet meer zo benadrukt en diep als zonder de botox waardoor er geen rimpels ontstaan en de huidige rimpels ontspannen en haast niet meer zichtbaar zijn.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik heb gelukkig wel vorm, en vele zullen mijn lippen mooi vinden. Alleen boven is wel smaller dan onder. Ben er ook wel tevreden mee, maar vind het ook niet erg om moeder natuur te helpen:roflmao:

Brinsa and SDonya like this.
  19. DastyQueen

Auw zonder verdoving :eek: ik vind een pukkeltje op mijn liprand uitknijpen al pijnlijk :roflmao:
    Hoeveel prikjes krijg je en hoe lang duurt de behandeling totaal? Net zo snel als bijv. een fronsrimpel platleggen of lig je hiervoor wel wat langer in de stoel?

20. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Geeft niet ik begrijp het na je uitleg!

Ik scrolde gewoon naar benen en zag alleen de eerste foto, ik keek er na en dacht oprecht wat hebben ze dat prachtig gedaan! Ik scrolde verder naar beneden en bestefte dat dat jou natuurlijke mond is. Je bovenlip heeft een hele mooie lijn waar menig vrouw jaloers op zou zijn!

Glimmer likes this.

Share This Page