vollere lippen

Discussion in 'De lounge' started by DastyQueen, Apr 5, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,309
    36,175
    113
    Dat zou voor mij een goede reden zijn om het toch te proberen. Word gek van die migraine aanvallen.

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

Jan 29, 2014
    2,251
    670
    113
    Hier hetzelfde dilemma en heb mijn afspraak afgezegd voor mijn lipfillers want twijfelde toch teveel. Maar het blijft in mijn hoofd zitten en wil het toch eigenlijk wel.

Ik vind het mooi en ook ben ik fan van Botox en heb ik dinsdag een afspraak staan want het is weer nodig.

Mijn vriendin laat al een hele tijd haar lippen doen en vind ze bij haar wel erg vol maar nu heeft ze van zichzelf al volle lippen dus ik vind het in haar geval niet nodig. Maar zolang ze zelf maar tevreden is uiteraard.

DastyQueen likes this.
  3. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Jeetje, dat zoveel meiden hun lippen laten opvullen of botox gebruiken ... of dit overwegen. Dat verbaasd mij .... ik dacht dat dit typisch Hollywood was. In mijn directe omgeving ken ik niemand die dit doet. Is dit nu meer gangbaar onder de jongere generatie? Van rond de 30?

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ja blijkbaar. Ik kan er persoonlijk echt met mijn pet niet bij.

lies276, dds, Nescio and 3 others like this.
  5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,309
    36,175
    113
    Ik ben 34, maar vind het echt heel erg zonde. Al hoor ik het idd wel vaker in mijn omgeving.

6. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,291
    28,462
    113
    Ik ben van rond de 30 maar ik ken ook niemand in mijn omgeving die het doet of overweegt. Sommige van mijn vriendinnen ontdekken hun eerste rimpeltje maar ik hoor niemand over fillers of botox.

7. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    4,130
    2,517
    113
    Female
    Amsterdam
    Ik heb zelf de behoefte niet maar voor mensen die dit wel hebben is het toch geweldig dat het kan?
    Wat is er dan precies zonde?

Glimmer, DastyQueen and Lovely83 like this.
  8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,309
    36,175
    113
    Ik vind het zonde om in een gezond, goed functionerend lichaam cosmetische ingrepen te doen. Iedereen is mooi zoals hij/zij is. Botox/fillers ligt voor mij in een grensgebied omdat het tijdelijk is, maar geweldig dat dit kan vind ik niet. Waarom niet meer de focus op accepteren zoals je bent?

9. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    2,188
    823
    113
    Leuk programma dat je even moet kijken: mislukte plastische chirurgie... echt vreselijk!
    Na het kijken van dat programma hoefde het voor mij niet meer. Zo min mogelijk onbeschermd in de zon, dat is mijn Botox...

En mijn man zegt: ik hoop dat je snel rimpels krijgt want dat scheelt concurrentie :p Hij
    krijgt grijze haren hier en daar en vraagt steeds of hij al grijs wordt en ik zeg lekker nee, haha. Wat niet weet wat niet deert...

Whysteria and DastyQueen like this.
  10. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik ken eigenlijk wel veel mensen onder de 30 die dat doen juist om rimpels te voorkomen.

Glimmer likes this.
  11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Maar in mijn omgeving weet ook niemand dat behalve mijn man en beste vriendin waarmee ik altijd samen ga.

12. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Mij verbaast het ook hoor. En ik ben nog een jonkie :p

Ik ken niemand in mijn kennissenkring die over plastische chirurgie nadenken.
    Alleen een vriendin, die heeft haar oren laten aanpassen, ze had namelijk erge flaporen.

13. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

Jun 28, 2015
    1,374
    910
    113
    Ik heb van mezelf dikke lippen en vind het super lelijk. Ik wou dat ik zulke mooie dunne lippen had. Wat een ander heeft is altijd mooier. Ik vind wat aan jezelf doen helemaal niet erg alleen ik heb nog nooit iemand die dr lippen heeft gedaan bij wie het natuurlijk mooi lijkt

14. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,953
    33,625
    113
    Ik denk dat ik de noodzaak er van in zou zien als het ‘medisch’ is. Bijvoorbeeld als je er echt last van hebt. Of als er dusdanig psychische schade is. Een vriendin van mij kijkt scheel en haar ooglid hangt. Ik begrijp dat ze daar iets aan wil laten doen. Ze staat ook niet graag op foto’s nu.
    Maar om op/rond je 30ste al zo met Botox/fillers etc om te gaan: nah... Niet mijn ding. En ik las iets over dat er al een bon klaarlag voor iets extra’s door manlief bij een kliniek. Ik weet niet, maar ik denk dat ik dat niet zou waarderen. Ook niet als ik het er al tijden over heb. Ik ben geen paradepaardje. Maar dit is mijn mening hè. Ik wil niemand voor het hoofd stoten.
    Ik denk dan alleen: voor wie doe je het? En what’s next?

lies276 and dds like this.
  15. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,309
    36,175
    113
    Ja zo denk ik er ook over. Wanneer stop je? Ik zag laatst nog een plastisch chirurge en dat mens was een jaar of 50 met eeb superstrak gezicht, ze zag er niet uit.

lies276 and Iertje81 like this.
  16. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    4,130
    2,517
    113
    Female
    Amsterdam
    Ik ben het met je eens dat het nog beter is als je jezelf kunt accepteren hoe je bent.
    Maar niet iedereen kan dat.
    En sommigen zijn misschien best tevreden maar denken elke dag in de spiegel ‘hmmm ik zou toch iets vollere lippen willen’
    Botox en fillers zijn niet echt een aanslag op je lichaam. Het is maar tijdelijk ook.
    Ik vind een facelift ofzo wel echt zonde. Dan wordt er echt in je gesneden en bovendien is het geen gezicht.

17. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik moet stiekem altijd lachen om die 60 jarigen met een super strak gezicht, en dan is hun nek één grote rimpel van hangend huid :D

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ieh kijk maar naar Claire uit Modern Family. Die nek. Brrrrr.

Maar goed, ik ben helemaal niet tegen een spuitje hier of daar. Ik durf lipfillers niet echt aan, omdat ik regelmatig zie dat het buiten proportie is. Ook in kleine hoeveelheden.
    Wel wil ik binnenkort botox proberen, tegen die kraaienpootjes. Ik erger me er vooral aan, mijn man verklaard me voor gek. Maar hey, is het niks dan is Botox er binnen max 5 maanden weer weg.

19. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    2,849
    1,060
    113
    Ik vind dat als je het niet laat bij iets kleins, zoals een fronsrimpel weg laten werken, je het áltijd ziet. Lippen is idd een gevaarlijke, ik vind het snel onnatuurlijk.
    Ik denk ook dat als je de drempel over bent, je sneller iets meer laat doen.

Ik vind persoonlijk gracieus ouder worden juist mooi! Investeer in een goede gezichtsverzorging, leef gezond en verzorg je haar goed. Dan straal je mèt rimpels. En dan verlies je het karakter in je gezicht niet. Dat vind ik sterker dan de strijd aan gaan tegen het ouder worden.

Ik vraag me ook af of jullie je verdiept hebben in wat al die stoffen eigenlijk inhouden die ze in je lijf spuiten. Heb me er nooit in verdiept, maar ik vind het wel opvallend dat in de wereld van ‘steeds minder e-nummers, bio voedsel ed’ dingen in je lijf laten spuiten rond je 30e blijkbaar heel normaal wordt gevonden.

NavyCrimson91, Nescio and suus1983 like this.

Share This Page