Mijn tante laat haar lippen altijd doen. Ik kan er alleen maar naar staren als ze praat. Ze heeft dr oogleden laten doen en dat is wel mooi. Zou ik overwegen want mijn oogleden hangen ook nogal, trek eigenlijk constant mijn wenkbrauwen op om er nog wakker uit te zien. Botox met mate zie ik geen issue in, maar mijn oma van 82 ziet er nog uit als 65 en mn moeder van 57 ziet eruit als 45 dus denk niet dat het nodig is haha. Mn vader van 59 wordt vaak rond de 47 geschat dus aan beide kanten geluk
Ik ken in mijn omgeving ook niemand. Mijn nichtje heeft een neuscorrectie gehad maar ze was al jaren echt ongelukkig door haar neus. Hij was ook totaal niet in proportie. Nu wel. Dat vind ik iets anders. Mijn moeder is bijna 60 en ze heeft vriendinnen die aan zich laten werken. Echt met mate en geen fillers, maar toch zie je het. Ik kijk liever naar mijn moeders gezicht. Ze verzorgt zich goed en heeft mooi haar. Dat doet echt veel.
Ik zou het niet doen. Een collega van mij heeft het gedaan en die heeft ook gewoon ongelijke lippen eraan over gehouden. Als ik met haar werk moet ik er steeds naar kijken, heel irritant en gewoon niet mooi en onnodig.
Oh haha dacht dat je m vrijdag al had besteld eigenlijk en zaterdag dus al had Maar nog even geduld dus
Ik heb zelf niks tegen botox, maar vind de leeftijden waarmee men mee begint vaak onwijs vroeg. Ben benieuwd of je jezelf op lange termijn daarmee baadt, want hoe slapper de spieren gemaakt worden, hoe sneller de rimpels en 'verzakkingen' gaan komen op termijn. Op mijn 30ste had ik echt geen lijntjes of rimpels, niet eens bijna. Kan me daar niks bij voorstellen op die leeftijd. Laat staan bij die meiden van 20 wat je weleens op tv ziet..
Ik had op mijn 30e wel al een echte diepe frons rimpel tussen mijn wenkbrouwen waardoor het leek of ik altijd boos keek. Nu is het nog een heel fijn lijntje door de botox maar ik was echt ongelukkig met die rimpel vond hem verschrikkelijk!
Kan ik volgen hoor. Als ik naar mijn moeder kijk zou mij ook niks verbazen als ik mijn oogleden ga liften vóór mijn 50ste.
Ik ben 28 en ken niemand die bezig is met dit soort dingen. Zit ook vol verbazing dit topic te lezen. Dus ik denk niet dat het een generatie ding is. Misschien meer omgeving gerelateerd? Kan me voorstellen dat het in grote steden wat meer gebeurt. Maar geen idee of dat klopt.
Ik wil ook botox!! Ook tussen mijn wenkbrauwen en naast mijn ogen en ik wil een onderkinsuck en een beetje vet wegzuigen hier en daar even serieus, ik snap het wel dn wasrom ook niet, als je er blij van wordt zeg ik: doen! Ik verf mijn glitter (grijze haren) toch ook, dis waarom geen spuitje erin?
Weet je wat het beste is tegen ouderdom (volgens mijn collega’s) geen kinderen hebben. Ik ben 41, geen kinderen en ik heb nauwelijks rimpels en nog geen grijze haren gespot. Dit zeg ik met een knipoog hoor, voordat er mensen boos gaan worden
ik geloof het meteen volgens mij is mijn lichaam inderdaad gaan aftakelen na de kinderen Die fronsrimpel van het streng kijken bij het opvoeden & grijze haren van de zorgen. Klinkt overtuigend toch?
Ik heb hem binnen nog niet gesmeert. Heb nu pauze van mijn voorjaarsschoonmaak in huis, ga vanavond uitgebreid verslag uitbrengen misschien doe ik er een voor en na foto bij!
Niet na 5 min weer weg halen dan he Hoewel het soms wel eens zo lijkt zit ik toch echt niet 24/7 op t forum
f foto is niet nodig er is namelijk geen verschil. Het is een vrij dikke plakkerige lipgloss. Er zit iets van mentol in waardoor je lippen vreselijk gaan tintelen (geen fijn gevoel), voller worden ze niet maar door de tinteling voelt het wel heel vol aan. Zonde van het geld vind ik!