Om maar in het kader van haren te blijven. Ik heb dik/veel stijl haar, als ik los draag is het mooi als ik er een krul in heb, maar dit duurt echt een eeuwigheid bij mij om met de krultang te doen. Iemand tips?
Ken je dit apparaatje al? Misschien dat dit het wat makkelijker maakt voor je. Edit: verkeerde link, ik ga m ff opzoeken
Ik heb die krultang van de link hierboven maar die kan alleen hele dunne plukken aan dus je bent alsnog best lang bezig dan. Ook moet je haar niet al te lang zijn want dan past het er niet meer in. Ik gebruiken m dus alleen om de onderkant een krul/slag te geven. Ik zou eerder denken aan een krulset bv. van carmen en er dan mee slapen. Dan zit het er ook het best in. Met zwaar haar zakken de krullen vaak snel uit. Zeker als je ze met een krultang zet.
Bij mij is het belangrijk dat inderdaad de onderkant wat in de krul zit, maar dat duurt dus al lang met een krultang. Dan vraag ik mij inderdaad af of die van babyliss wel werkt. Krulset heb ik ook aan zitten denken, zou je dat ook de avond van tevoren er al in kunnen zetten?
Op basis van mijn ervaring zou ik zeggen van niet. Krulset en dag van te voren kan zeker maar dan moet je er dus wel mee slapen . Als je ze er voor t slapen weer uithaalt heeft het weinig zin denk ik. Is een krulborstel niks voor je als het echt alleen om de onderkant gaat? https://www.coolblue.nl/krulborstels
Ik heb zelf ook heel dik haar. Gebruik zelf een Chi om te krullen. Maar doe t praktisch nooit, want omdat m’n haar zo dik en dus zwaar is, is het toch zo weer uitgezakt.
Als je snelle krullen wil...je haar in zo een charmante hoge paardenstaart doen a la palmboom. En dan alleen je paardenstaart met de krultang doen. Klinkt heel suf. Maar het werkt wel. Vooral als je bovenop volume wil en meer krul naar de punten toe. Na het krullen even in de staart laten zitten zodat het goed kan afkoelen. Ik doe dan ondertussen meestal mijn make-up of tanden poetsen.