Vollere vrouwen in zwemkleding.

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Zucht het is weer zover, ik ben de weken al aan het aftellen en niet omdat ik er zo naar uitkijk. We gaan op vakantie naar een zonnig oord en daar zal ik mij toch weer in zwemkleding moeten hijsen. Waar ik jaren een bikini droeg en continu mijn pens inhield, heb ik vandaag een tankini gekocht. Enigste troost is dat het broekje mega groot uitvalt en ik deze dus in maat S heb gekocht. Verkoopster was wel zo lief om te mededelen dat dit eigenlijk een L was. Wat dragen jullie op het strand? Hebben jullie wel volkomen maling aan de rest? Ik sta nu te hupsen in mijn tankini in de woonkamer en twijfel enorm.

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik heb een corrigerend badpak.. Omdat ik het nodig heb en omdat ik me er prettiger in voel. ;)

3. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Een gewone bikini, ik ben 1 kilo te zwaar, heb een slap buikje en lovehandles, en heb inderdaad maling aan de rest :)

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Jemig 1 kilo teveel :D

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zie er ook al tegenop,kan me niet heugen dat ik zwemkleding aangehad heb maar nu we over een kleine 3 weken naar Centerparcs gaan,zal ik wel moeten..:)
    Gelukkig ben ik de laatste weken al 4 kilo afgevallen,nog 9 te gaan tot mijn streefgewicht van 62 kilo!
    Ik wacht zo lang mogelijk met het aanschaffen van een bikini,eerst zoveel mogelijk afvallen :D

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik loop in een bikini. Wel 15 kilo te zwaar. Ik ga me nu ineens afvragen of dat eigenlijk wel kan. Ik heb wel een goede bikini, gekocht bij een betere lingerie-zaak. Ik weet dat ik niet het juiste figuur heb, maar een badpak vind ik eigenlijk ook niks.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Draag ook een tankini. Heb op vakantie minder schroom, dan dat ik thuis ben. Ik ken toch niemand. Heb heel de vakantie jurkjes gedragen die ik thuis nooit aan zou doen. Slaat eigenlijk helemaal nergens op, maar goed het is nu eenmaal zo. Probeer lekker te genieten van je vakantie en lekker boeien dat je een maatje meer hebt (maat L is toch niet overdreven overgewicht??) je zal vast niet de enige zijn. Fijne vakantie!!

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wij gaan zondag (als mijn lichaam het toelaat) voor het eerst zwemmen....
    Ik vond het voor mijn zwangerschap al niks maar nu al helemaal niet :p

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    1 kilo teveel is een ander verhaal als 10 teveel :D

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik vind een badpak dus ook niets :) Ik heb geshopt bij de Humkemöller. Was flinke sale. Tankini was normaal €50 en heb hem nu voor €29. Advies ingewonnen bij de verkoopster en mijn zwakke punten zijn mijn buik en heupen. Ze adviseerde geen bikini.

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb heel veel kilo's teveel, draag een halter badpak. liever dat mijn boobs meer opvallen dan mijn buik ;), voel me altijd nog best kwetsbaar..maar het moet maar. Geen maling, maar ik ben wie ik ben.

12. Emmelie23

Emmelie23 Lid

15 jun 2013
    98
    2
    8
    Er is tegenwoordig zoveel moois voor ieder postuur te vinden,
    Ik heb zelf een badpak van topvintage.nl
    Heel mooi beetje corrigerend,ze hebben daar ook mooie bikinis met hoge broekjes en zwemjurkjes.
    Zit heerlijk hoor,en staat ook mooi als je wat voller bent!
    Voel me zelfs een beetje marilyn monroe soms ;)

Fifties Badmode | Jaren 50 badmode online collecties

13. Melief

Melief Niet meer actief

Ik vind deze badpakken geweldig maar ga echt geen 90 euro aan zwemkleding uitgeven, iemand een goedkopere optie?

Ik denk trouwens niet dat ik ooit nog in bikini ga, niet vanwege mijn figuur maar vanwege de straie :(

14. mamavang

mamavang Niet meer actief

Ik ben veel te zwaar..
    100+nogwat :D
    En ik vind t heerlijk om te zwemmen!
    Ik kruip dus met gemak in mn strakke zwempak :p
    Zeker maling aan de rest!
    Als t aan de maatschappij zou liggen
    Zou ik niet meer buiten mogen komen
    (dit concludeer ik nav opmerkingen van wildvreemden die er blijkbaar erg mee zitten dat ik dik(ker) ben)

15. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik moet zeker nog wat kg's kwijt!! Ik heb ook een tankini, maat L geloof ik. Ziet wel ok geloof ik. Ik heb een hangbuik, vollere borsten en dikke bovenbenen. Ik wil mij ervminder druk om maken dan dat ik nu doe. :)

16. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik mag denk ik niet klagen qua gewicht/postuur maar mijn lijf waar ik altijd zo trots op was is nu toch wel (even) weg.

Toen ik dus ging zwemmen met vrienden en daarna familie moest ik wel even een drempel over om mezelf weer in mijn bikini "bloot" te geven. Gelukkig geen vervelende reacties gehad alleen maar positieve.

Nu loop ik dus weer gewoon trots in bikini, niet omdat ik mij zo top voel met mijn lichaam maar omdat ik blij ben met mijzelf.

17. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    +1 want ik vind een badpak echt iets voor de oudere vrouw 50+, ben pas 28 :)

18. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier pas ook wen tankini gekocht maar zit echt in dubio

Het is een maat 36 dus weet dat ik niet echt te klagen heb, maar toch voel ik mij ongemakkelijk in mijn bikini

Heb ook wel een buikje, maar met die vertrol zou ik nog wel mee kunnen leven, maar hij is ontzettend slap door de 2 kids en zit echt vol met striae

Daardoor vind ik t geen zicht, heb ook nog een navelpiercing maar die doet mijn buik zo niet veel eer aan

Maar voelde me ook gek in tankini, dat iedereen dacht waarom heb je dat in godsnaam aan

Dus misschien morgen toch ff schijt hebben en gaan met die banaan, zit nog te twijfelen dus haha

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben zeker 20kg te zwaar en draag gewoon een bikini.
    wie bepaald dat het niet kan of mag?
    Dan kijken ze maar langs mijn vetjes heen.
    Ik heb een buik met rollen, dikke bovenbenen, kleine borsten en overal striae.
    Maar no way dat ik mij voor een ander in een badpak ga heisen.

20. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik ben veel te zwaar (confectiemaat 48/50) heb 3 bikini's en 1 tankini (die ik eigenlijk nooit draag). Geen corrigerend badpak te bekennen. Je moet vooral dragen waar jíj je prettig in voelt en niet waar je een ander een plezier mee doet. Of het nou een stringbikini of een burkini is, als jíj je er goed in voelt, straal je dat uit. Zoniet, denk je al gauw dat iedereen naar je kijkt en je beoordeelt!

Deel Deze Pagina