Ik heb precies hetzelfde badpak! Ik ben denk ik ietsje zwaarder, maat 44/46, maar verder hetzelfde figuur, lekker vrouwelijke vormen . Ik ga me nu inbeelden dat dit badpak bij mij waarschijnlijk net zo goed staat. Ben er trouwens 2 dagen geleden nog mee naar het strand geweest. Gister was ik in mijn rode badpak met witte stippen, bh-gedeelte wit met rode stippen, model strapless maar dan met bandjes . Ik ben jaloers op jouw figuur! Dat klinkt echt ideaal, super vrouwelijk. Jammer dat ik je foto's gemist heb!
Wat stoer dat jullie foto's plaatsen, ik loop ook gewoon zoals ik wil hoor.. Kijken ze maar de andere kant op
Ik heb wel een foto op me telefoon staan toen ik op vakantie was afgelopen mei.. Maar die is niet helemaal eerlijk want daar lig ik en ik maakte tijdens het zonnen een foto om te zien hoe bruin ik was geworden.. en als je ligt lijk je altijd dunner..
Ik heb ook een badpak. Ik ben ook te zwaar en ik ga echt niet met mijn hangbuik vol striae in een bikini lopen hoor! Zou me totaal niet op mijn gemak voelen! Ik heb een zwart badpak, zo een jurkje
Jammer dat er al zoveel foto's weg zijn . Geen zin om ze nog even terug te plaatsen ? Iedereen die een foto geplaatst heeft: jullie zijn helden . En allemaal zien jullie er gewoon goed uit. Zou direct willen wisselen met elk van jullie!
Ik ben nu 20 kilo te zwaar,weeg 85 kilo,maat 42. Ik heb 5 jaar niet in bikini gedurft en dit jaar dacht ik 'schijt!' Ben wel nagekeken hoor door van die jonge strakke dunne gevalletjes Maar ik heb er echt lak aan dit jaar, en! Ik heb plezier gehad in het water met m'n kinderen en daar gaat het om! Overigens hoop ik toch dat ik volgend jaar ook zo'n leuk strak jong dingetje ben
Hier inmiddels 2 (maar liefst!) nieuwe bikini's gekocht die beter passen en jawel,gisteren voor het eerst sinds jaaaaaaren weer gezwommen en rondgelopen door het Aquamundo (zitten op Centerparcs) en ik voelde me best prima! Deze bikini's zitten veel beter dan degene op de foto,waren ook erg prijzig (85 en 115) maar nu 2 voor 50!!
Hier ook aan de tankini's. Door medicijnen ben ik 30 kg aangekomen in een jaar tijd en nu 20 kg te zwaar. Een badpak wilde ik niet omdat ik als ik zon graag mijn buik en rug mee wil bruinen dus de tankini was de perfecte oplossing. Ik heb er 3 van de wehkamp waarvan het topje over het broekje valt en het broekje een brede rand heeft die je kunt omslaan. Zo wordt er lekker veel verdoezeld.
ik zit momenteel in maat 40/42, ik kom van 46/48 af. had altijd een tankini aan, die heel mijn buik bedekte haha en nu draag ik een bikini ben echt nog net tevreden met mn lichaam maar ben trots op wat ik al bereikt heb (-23kg) en ga me echt niet meer verhullen en zo een warme tankini! nu wordt mn buik tenminste weer bruin lekker een bikini dragen en de sch**t hebben aan wat andere (eventueel) denken!
Ik wil even zeggen hoeveel respect ik heb voor de dames die zich gewoon showen in dit topic!! Ikzelf heb een erg slecht zelfbeeld ook al heb ik geen overgewicht, en zou willen dat ik zoveel lef had als jullie zou willen dat ik wat zelfverzekerder was.. Jullie zijn stuk voor stuk prachtige vrouwen!
Ik heb daar echt maling aan hoor. Ja.. Ik ben minstens 10 kg te zwaar, ja ik heb lelijke strepen op mn buik, ja ik heb een ks gehad en mn litteken is niet recht, ja mn borsten zijn niet meer zo strak als voor de zwangerschap & bv. Maar ik hou van de zon. En wie mij niet wil zien kijkt de andere kant maar op!
Ik heb ook overgewicht. Voel me zwaar onzeker in badpak. Daarom ga ik juist naar... het naakstrand! Lekker rustig, geen groepen pubers die me uit zouden kunnen lachen, geen rotzooi, geen geloer (in tegenstelling wat onwetende mensen vaak denken!) en heerlijk om te zien dat er aan een ander soms ook wel eens wat mankeert. Mensen die me een oncomfortabel gevoel geven (lees: zelf een perfect lichaam en keurende blik naar anderen) kom ik alleen maar tegen op het geklede strand.
Ik heb maat 40, een dikke kont en dikke bovenbenen, striae op de benen en mijn flubberbuik. Ik ga twee keer per week zwemmen en omdat dat best actief is (1 x babyzwemmen en 1 x aquajogging) trek ik dan een corrigerend badpak aan omdat dat het lekkerst zit. Van de zomer ga ik voor het eerst sinds de bevalling weer in een bikini op het strand liggen (als het mee zit). Ik ben sinds ik mijn dochter heb veel zelfverzekerder over mijn lichaam (ondanks een paar kilo's meer op mijn heupen) en heb er maling aan wat anderen over me denken op het strand of in het zwembad. Als ze het niet mooi vinden kijken ze maar de andere kant op, dat doe ik in zo'n geval ook!
Gewoon iets aan doen wat mooi zit en waar je je enigszins prettig in voelt! Ik voel me prima in mn corrigerende badpak met mooi printje