Ik word altijd strontchagrijnig van de prijs van mijn badpakken, 80 euro and counting. Grrrrrr Ik koop er slechts 1 per 9 jaar ofzo die ik helemaal afdraag totdat het écht niet meer kan en ruim 4 maanden daarna (dat was ruim 3 maanden geleden), maar dan nog vind ik het een hoop geld!!! :x
Ik denk altijd maar zo: voor mijn "probleem" hebben ze o.a chirurgen uitgevonden, voor jouw probleem kunnen ze geen dokter vinden
Bikini vind ik te ver gaan voor mijn positie (maat 42/44), voor ik het weet ben ik nog maar alleen bij het zwembad/strand. Heb echt nog wel een flubberbuik mèt striemen. Maar ik heb wel een mooi badpak, corrigerend uiteraard van de wehkamp.
Hier maat 50 en een bikini. Ik heb niet minder recht op bruin worden dan iemand anders en bevalt t niet, kijk je maar de andere kant op. Heb een gruwelijke hekel aan badpakken, dat zit voor geen meter. Iedereen moet dragen waar hij of zij zich prettig bij voelt en niet wat "men" vindt dat je moet dragen.
Niet te zwaar, maat 38/40 maar ik ga niet in bikini totdat m' buik wat minder is. Ik zie mezelf eerlijk gezegd niet eens meer zwemmen door de buik.
Ik heb nu maar 40 ongeveer maar ben 57 kilo afgevallen en heb een lower body lift gehad, oftewel mijn billen en buik zijn opgehezen en weg gehaald, maar mijn benen zijn nog steeds heel erg dik.. dus eigenlijk zou ik best wel een bikini of tankini of iets aan kunnen want heb een hele strakke buik maar ik durf heel t strand of zwembad eigenlijk al niet eens op/in. Heb voor nu dan ook nog geen zwemkleding.. beginnen met tankini? Hmm moeilijk!
Ik vind het jammer dat veel vrouwen zich zo onzeker voelen. Ik vind het niet gek om een vollere vrouw in bikini/tankini of badpak te zien. Het is warm en iedereen zoekt verkoeling en plezier. Daarvoor hoef je niet maatje 36 en een strak lichaam te hebben hoor. Maarja misschien komt dat omdat ik hier in Miami beach alles voorbij zie komen.
Dat moest verboden worden!! Nee hoor gekheid...dat moet iedereen toch zelf weten wat interesseert het mij dat iemand in maat 52 in bikini wil?? Hier maat 34/36 en ga in tankini tis maar net waar je je prettig bij voelt.
Hier een bikini, badpak en tankini. Maar net waar ik in de mood voor ben. Ik heb gemiddeld maat 38 en mijn buik is echt helaas niet meer zo strak als 2 kinderen geleden, maar ach. Ik wil me er niet te druk om maken.
Weet je wat ik nu zo jammer vind.. waarom moeten mensen altijd zo op elkaar letten?? Als iedereen nou gewoon naar z'n eigen hagje kijkt en geen veroordelende blikken zou toewerpen dan zou het leven zooooooo veel leuker zijn. Snap echt niks van dat op elkaar letten waarom is dat?
ik durfte altijd met maat 36 nog niet eens normaal in mn bikini rond te lopen, omdat ik naar mijn idee "dikke benen" had .. (heeft een jongen ooit tegen me gezegd, is altijd blijven hangen) t is toch belachelijk? ik heb nu maat 32/34 en nu vinden sommige mensen me weer te dun.. nou ik heb er echt schijt aan nu! tis toch nooit goed.. iedereen moet lekker dragen wat ie wil!
Ik ben maar 59 kilo maar sinds mijn eerste zwangerschap badpak aan oei wat is nijn buik toegetakeld. ... Ik ben wel voor leuke fleurige badpakken! Tankini snap ik nooit dat kleed toch niet mooi af? Haha badpak trekt t lekker strak
Ik heb een tankini in maat 50. Ik heb lang moeten zoeken voor een belastbaar leuk pakje en merkte dat het best moeilijk is een badpak te vinden. Bij de winkel zag ik een badpak en tankini in dezelfde print en de tankini was mooier. Dus die gekozen. Vind het wel lastig, want eigenlijk is de cup net te klein, maar het blijft genoeg binnenboord.
Ben 40kg afgevallen. Sinds pakweg 5 jaar in maat 42. Ga sinds een jaar 'zonder' schroom naar het zwembad in badpak. Overal huid te veel (en mislukte armlift er bovenop), maar maak mij er niet zo druk meer om. Als ik niet durf te zwemmen dan ontzeg ik dat mijn kids en dat zijn echte waterratten. Voel me soms wel bekeken en springhet liefst meteen het water in, maar alles voor het geluk van mijn kids. Mensen hebben altijd wel iets om naar te kijken...doe ik zelf soms ook trouwens...en denk soms stiekem "het kan altijd nog erger". Deze zomer voor het eerst een strandvakantie. Dat wordt pas een test.
Ik ben idd blij dat er steeds meer vrouwen zich prettiger voelen in hun eigen lijf. Welke maat daar bij hoort doet er eigenlijk niet heel veel toe.
Echt respect voor de grotere dames! Ik zou willen dat ik het zou durven. Ik durf nog niet eens een t shirt aan
Vorig jaar toen het zo ontzettend warm was, zag ik een hele volle vrouw en zij had haar bikini aan. Het enige wat ik toen dacht, terecht, het is ook zo heet!