Ik draag ook gewoon een bikini. Ik ben niet te dik (eerder te dun), maar ik heb in verhouding wel een dikke kont en stevige bovenbenen. Die zie je ook nog goed (of waarschijnlijk zelfs beter) met een badpak of tankini.
Ik ben gelukkig niet te zwaar maar na mijn eerste zwangerschap was ik nog zestien kilo te zwaar Ik was echt losgegaan met eten nou anyways dat terzijde.. Maar ik trok wel mijn bikini aan! Mét leuke kleurtjes. Dat ie dan een paar maten groter was dan ik gewend was, tja. Ik zie namelijk heel vaak dikke vrouwen met een superwitte huid in een zwart badpak/tankini gewurmd omdat ze denken dat het afkleed maar ze lijken er dikker door, gewoon door de kleur. Dat wilde ik dus niet! Dus ik zou zeggen, je tankini kan best maar maak het een vrolijke
Ik heb een tankini. Toch ben ik ook weer langzaam mijn bikini's aan het aantrekken. Vind het zonde van mijn leuke bikini's. Mijn buik is maar iets flinker als voor de zwangerschap heb alleen een mooi tijgervelletje.
Hier voor het eerst een tankini gekocht. Zat perfect, had ik nooit gedacht! Lekker makkelijk ook als je moet plassen. Ik heb zelf een maatje meer en ik vind het fijn om er verzorgd uit te zien op het strand en dat zouden meer mensen met een maatje meer moeten doen.
Ik ben niet te zwaar maar dit vind ik prachtig juist bij mooie rondingen. Ik zou zelf liever 2 of 3x zoveel uitgeven en me lekker voelen in iets moois. Dat is echt wel wat waard! Een volle vrouw in een fifties badpak met een zelfverzekerde uitstraling is supersexy....
Hier maatje 40/42, zeker een kilo of 5 te zwaar en draag een corrigerend halter badpak waardoor het er van boven allemaal aardig uitziet. Helaas doet het niets voor mijn cellulitis benen, dat vind ik eigenlijk nog erger dan mijn buikje. Wordt daar ook ooit nog iets voor uitgevonden? Haha.. Maar verder probeer ik er ook maling aan te hebben, ik vind het heerlijk op het strand maar je hebt van die momentjes soms he, als je achter je kind aan moet rennen over een vol strand.. Tsja.. of als ik met vriendinnen naar het strand ga die WEL allemaal hun best hebben gedaan op de sportschool.. Ik vind het van andere mensen dus helemaal nooit erg als ze wat dikker zijn en naar het strand gaan, ik kijk daar verder eht niet naar, okee of het moet echt extreem zijn! Jammer dat we voor onszelf altijd zo streng zijn hè?!
ik ben ook wat te zwaar (mt42) maar draag gewoon een bikini. een tankini vind ik veel te warm en badpak te oudbollig. zelfs met mijn zwangere buik trok ik een bikini aan. had wel een badpak maar dat stond zo suf dan maar die buik vol in beeld. en ach niemand die me kent en anders maar wel. ik trek aan wat ik wil en wat de rest vind, moeten ze zelf weten.
Heeeeel herkenbaar!!! Balen die cellulitus, je kan er gewoon niets aan doen. Zelfs toen ik veel sportte, leek hetjuist erger te worden .
Ik heb al 2 hele leuke corrigerende badpakken gekocht bij HEMA. Voor iets van 35 euro en ik krijg er vaak complimentjes over.
Ik heb 1000000 kilo teveel en draag een badpak! Ik moet er ook wel maling aan hebben - want anders kan/mag ik nooit zwemmen
ik ben niet de slankste maar ook niet dik. maar heb na 3 kinderen wel veeeel slap vel. het ziet er dan ook echt niet uit. als ik lig gaat het wel, maar op staan, en gaan zitten pfff. dan denk ik dat iedereen naar me kijkt. heb nu om te zwemmen een mooi badpak gekocht bij hunkemoller. met beugel en voorgevormde cups. ben er echt blij mee! ik lijk zo een heel mooi figuur te hebben whahaha. maar voel me er wel lekker in! voor strand doe ik wel een bikini. anders blijf ik zo wit... als ik dan met mn jongste dochtertje ga spelen dan doe ik ff een jurkje aan.
Knap te lezen dat de meeste van jullie gewoon maling hebben aan de buitenwereld. Ik moet deze hoge drempel nog over. Ik heb geen striae, geen celliutius of grote hang tieten maar een enorme dikke buik. Geen rollen maar een opgeblazen bolle buik. Je zou denken dat ik ruim 4 maanden zwanger ben. Dit is in een bikini niet te verbergen maar in een tankini of badpak ook niet. Ik hoop nog in 5 weken tijd wat af te vallen. Wellicht dat ik mij dan wat zekerder voel.
hey, ik heb vorig weekend eens in het zwemband rondgekeken. En je ziet alle maten en vormen, en geloof mij, er zijn niet veel Claudia Schiffers op de wereld. En dat was omdat ik er express eens ging opletten, anders vallen de bikini's/badpakken van anderen mij nooit op. Dus ga er maar van uit dat er eigenlijk niemand veel naar jou gaat kijken (positief bedoeld)
Herkenbaar, Ik heb vol goede moed twee bikini's gekocht, kan makkelijk althans dacht ik toen ik ze kocht ... Vorig jaar was ik met mijn 75 kilo incl dat prachtige tijgerprint tapijtje op mn buik (eindelijk) op mn streefgewicht van 73 kilo (was ooit 135) en durfde het wel... Maar door de hormonen van het afgelopen jaar in middels alweer 98 gewogen en inmiddels door het aanhoudend misselijk zijn 89 kilo... Anyway, 2 bikini's en durf ze nog niet eens aan te trekken met mn dochter erbij ... Ondanks die voor mij giga tweelingzwangerschapspens waar ik super trots op ben overigens, mij niet gezien... Weggemoffelt in de kast ik ga goed ingepakt de zomer in
Wat voor soort zwemkleding je kiest is persoonlijk en maakt volgens mij ook niet veel uit. Er is maar 1 no go.. Te kleine zwemkleding. Dus als je er voor zorgt dat het goed past en echt je maat is, kan het allemaal.
Mensen letten echt niet zo goed op anderen , hoor. Trouwens in het zwembad/zee is iedereen veel te druk met andere dingen: kinderen in het oog houden bvb of zelf zwemmen.
Ondanks buik (ja nu omdat ik zwanger ben maar anders heb ik ook een hangbuik) striemen, cellulitis, breed achterwerk zal het me worst wezen, ze kennen me op vakantie niet en daarbij, bevalt het een ander niet, moet ie lekker omdraaien
ik zou zeggen aantrekken waar jij je lekker in voelt! Ik zelf ben ook te zwaar ( lees 20 kg) en loop ook in bikini.. gewoon omdat ik me in badbak niet fijn voel.. en ach waarom niet. Kijk op het strand eens om je heen.. zijn genoeg zwaardere vrouwen OP vakantie heb ik ook minder schaamte... ik weet nie wat dat is.. maar daar doe ik ook gewoon waar ik zin in heb!
Ik heb niet veel kilo's teveel maar voel mij ook absoluut niet fijn in een bikini, ook niet toen ik voor de zwangerschap 55 kilo woog! ik zal me altijd onzeker blijven voelen denk ik maar ik zet me er wel overheen als ik ga zwemmen. Ik let persoonlijk niet op hoe de mensen om me heen eruit zien (soms wel wauw wat een lichaam!!) en hoop dan maar dat anderen er ook niet zo op letten. aan de andere kant; mijn beste vriendin die suuuperslank is, is jaloers op mij omdat ik nu meer 'curves' heb.. iedereen heeft wel iets waar ze onzeker over is!