Haha, idd. Hoewel t officieel Angel on the beach is, maar das een klein detail Hier ook maar weer een bikini gekocht en voel me er best prettig in eigenlijk. Had ik een half jaar geleden niet durven denken dat ik nog in bikini zou durven, maar mijn buik is weer redelijk plat en ook de striae is veeeeeeel minder geworden Ik vind verder dat iedereen moet dragen waar zij zich goed in voelt. Ook al heb je een maatje meer!
Ik droeg altijd een badpak, tot een paar jaar geleden. Ik durf nu wel een bikini aan. Tevreden met mijn lijf ben ik absoluut niet (buik en armen), maar ik merkte dat ik me in badpak nog ongemakkelijker voelde, want al die dames in bikini (ook die wat zwaarder zijn) zagen er zo leuk uit. En meestal als je even om je heen kijkt, valt het wel mee hoe jij er uit ziet. Dus voortaan een bikini, ik voel me er lekkerder in ondanks mijn striae en buikje! (De foto haal ik straks weer weg hoor!)
ik een corrigerend badpak, een mooie bij wehkamp besteld, zwart met strije en goede accenten op mijn borsten ik voel mij in bikini niet relaxed en in badpak wel die de boel wat bij elkaar houd whaha en mijn buik hoeft ook niet bruin, want niemand die mijn buik ziet hahaha
Euh, jij bent gewoon slank hoor, daar hoef ik je onderlijf niet voor te zien! En een beetje flubberbuik en tijgerstrepen hebben de meeste moeders.
Ook maar even de andere kant.... Ik ben slank, eigenlijk zou er wel een paar kilo bij mogen.... en daar ben ik dus weer onzeker over Draag een push-up bikini zodat het nog wat lijkt.....
Ik heb sinds mijn 16e geen bikini meer durven dragen vanwege mijn overgewicht (op het hoogtepunt 120+ kilo). Maar inmiddels ben ik heel veel kilo's kwijt. Broekmaat 42 is nu te groot... dus ik denk dat ik maat 40 heb. Ik weet niet of dat bikini-waardig is. Ik heb er nog geen aan gedurfd. Maar wanneer ik in mijn ondergoed voor de spiegel sta, denk ik nog steeds: TE DIK Ik overweeg nu een tankini, maar eigenlijk is dat toch een raar concept. De meeste vrouwen die een badpak te tuttig en een bikini te ruig vinden, kiezen voor een tankini. Terwijl een tankini met een lange top er eigenlijk hetzelfde uitziet als een badpak - en met een kortere top laat het de buik zien, die voor de meeste vrouwen toch hét probleemgebied is. Wat is er dan zo flatterend aan een tankini? Wat is het voordeel?
Nou, het zou je verbazen . Ik ben toch wel een kilootje of 10 te zwaar. Maar het gaat er om dat je draagt waar je je lekker in voelt. Of dat nu een bikini, tankini of badpak is. Als je je goed voelt, straal je dat ook beter uit, kilootje te veel of niet!
Ik koop gewoon een bikini, nu is het weer redelijk toonbaar LOL maar daarvoor had ik er pech aan, dan kijken ze maar niet, ik heb hekel aan die natte stof allemaal op mijn huid..
Hier in het zwembad een badpak maar op vakantie een bikini kijk eens om je heen hoeveel mensen er erger bij lopen
Ja precies Helaas was ik op m'n 18e ook al niet al te slank... Qua gewicht ben ik nu minder onzeker dan toen ik 18 was Toen was ik ook al aardig te zwaar. Heb dat pas af kunnen schudden toen ik op mezelf ging wonen en niet meer elk weekend bij oma gezellig met de familie meesnoepte. Typisch genoeg heb ik precies 1 tante die dat ook is opgevallen en die dus nu ook niet meer snoept in het weekend en spontaan ook afvalt. Zal heus niet zeggen dat oma de schuld is van mijn overgewicht hoor... Maar het scheelt toch wel blijkbaar En nee, mooi lijf vind ik het niet ook al is het voor mijn doen aardig slank (broekmt42 nu)... Maar de jaren van te dik.. Blijven gewoon zichtbaar. Aangekleed ben ik heel tevreden met mezelf. Maar ik ben wel blij dat ik mezelf dat geneuzel met snikhete badpakken op het strand niet meer aan doe. Dan maar niet "the hottie of the beach"
mijn tankini is een losvallend topje. Bij een badpak zit alles strak en omdat het 1 geheel is, is elk rolletje te zien Bij mijn tankini niet en verhult het heel goed je buik
Hier in bikini, mijn man vindt het hartstikke mooi en dat is de enige die het van mij mooi hoeft te vinden. Naar de rest kijk ik niet
Daarom heb ik een corrigerend badpak.. Trekt de boel allemaal net even wat strakker. Overigens trek ik zo'n ding niet voor een ander aan maar voor mezelf. Voel me echt niet prettig in een bikini.
Weet je wat ik zo balen vind? Dat ik meerdere probleemzones heb.. Ik ben helemaal niet dik maar heb èn dat buikje èn die lovehandles èn die bovenbenen èn die zadeltassen.. Hoe kun je dat in hemelsnaam nog camoufleren zonder voor schut te lopen..