Ik ben gewoon slank, maar het zal mij worst wezen hoe anderen erbij lopen hoor! Ik heb wel andere dingen te doen op strand of in zwembad dan uitgebreid te gaan bekijken of iedereen wel slank genoeg is voor bikini Gewoon doen dus
Daarentegen als je heel onzeker bent over je zelf in bikini... Loop je wel continu te kijken hoe de rest er uit ziet. En dat alles op een gouden weegschaalfje om te kijken of er niet toch minstens een ander hopeloos geval dat nog erger is dan jijzelf rondloopt. Sinds ik dat niet meer doe... Zit die bikini ook een stuk lekkerder. Heel gek
Ik zou een bikini mooier vinden denk ik bij jou. Heb het idee dat die tankini juist je probleemzone benadrukt
Nee in een bikini voel ik mij echt niet fijn. Ik heb het idee dat iedereen naar mij kijkt en denkt dat ik zwanger ben.
Ik vind m'n bikini beetje beter, ondanks dat het bovenstukje een beetje strak is, in m'n badpak voel ik me 100 jaar...
Je doet je naam eer aan. ik vind het kletskoek dat jij je pens in een bikini zou moeten inhouden. Je hebt een prachtig figuur...ik zie niets geks!
Ik draag ook gewoon bikini's. Mij krijg je met geen 150 kilo nog in een badpak. Vind die dingen vreselijk zitten. Nu heb ik een 33 weken zwangere buik inclusief de verdiende tijgerstrepen (striae) erop en huppel gewoon in mn hotpants met bikinitopje rond. Komop hee, heb zometeen 3 kinderen! Wie verwachter dan dat ik nog strak in mn vel rondhuppel in bikinimaatje 34? Niemand dus. Lekker de boel de boel laten zijn, de enige waar ik mooi voor wil zijn is mijn man en die ziet me elke dag naakt dus als ik een mooie bikini uitzoek is dat al beter dan mn eva kostuum.
Sorry hoor, maar als je als ts al een `vollere vrouw`bent... Dan ben je al snel boordevol of overvol denk ik... Kan aan mij liggen, maar ik kan zoiets dan niet echt serieus meer nemen. Wat heb je dan voor maat, kletskoek? 40? Nou, dan ben je wel ècht vol;-s
Bikini!! In dat badpak lijk je ook 100 jaar (sorry) en in de bikini zie ik een mooie vrouw. Dat meen ik echt, jij ziet vast alleen het rolletje en de strepen maar ik zie een leuk lijf. En nee ik ben niet zeven maten groter zodat ik afgunst heb maar ik meen het echt.
Ik vind de bikini ook veel mooier bij je staan dan het badpak, ziet er leuk uit! @kletskoek: je hebt een prachtig figuur meid!!
huh? Waar slaat deze reactie op?! Gaan we serieus nu elkaars lichaam beoordelen over een pc... Iemand kan zichzelf een volle vrouw noemen omdat ze zich zo voelt. Misschien zal een buitenstaander iemand gewoon slank vinden of volslank. Je voelt jezelf altijd voller dan dat je werkelijk bent dus vind deze opmerking echt serieus nergens op slaan en erg beledigend.
ja maar er zit wel iets van een waarheid in, mensen noemen 40-42 al vol terwijl dat een hele gemiddelde maat is maar door ons gestoorde visie van hoe je eruit zou moeten zien (lees modellenmager e.d.) vind iedereen dat ie 36/38 zou moeten hebben maar zo werkt het nu eenmaal niet. Ik vind echt je pas flink vanaf maatje 46/48 ofzo dan ga je echt naar de plussize niet met maatje 40/42. En dan nog hoeft het niet lelijk te zijn hoor, iedereen zo zijn maatje!
Ik heb het jaren niet gedaan. (9 jaar) . Maar nu maling aan als en iedereen... Ik heb het ook warm net als ieder ander.. en ja ik voel me soms net een gestrande walrus, maar wil mn badpak niet meer missen. Ps hier 108 kilo schoon aan de haak, met 1.67m
Ik heb een badpak ,maar ben meer dan 40kg te zwaar. Heb maatje 46-48. Moet mezelf het niet aan willen doen om een bikini aan te trekken. Wel heb ik maling aan wat andere denken. En ga heerlijk in mijn badpak bij het strand of zwembad. En daar geniet ik met volle teugen. Om me rot te voelen of te schamen verpest ik alleen me eigen dag mee. Een ander zijn gedachte kan ik toch niet veranderen.