dit zou ik zo graag willen plezier maken maar ik kan het niet ik schaam me kapotttttttttttttttttttttttttttttt en blijf liever in een stoel aan de rand van het zwembad zitten dan dat ik plezier maak met m,n kindjes, ja ik weet t het is te erg voor woorden :x (mist huilende smiley)
Ik ben nog 10 kilo te zwaar ondanks dat ik al 63 kilo kwijt ben.Ben van maat 54 naar 40 gegaan en ik doe gewoon een bikini aan hoor.Voel me goed en ben trots op wat ik tot nu toe heb bereikt en na 20 jaar geen bikini aan te kunnen doen loopt deze dame echt wel in een bikini rond.En als iemand het niet mooi vind dan mogen ze de andere kant op kijken. Toen ik maat 54 had deed ik wel een badpak aan maar ik zwom wel. Ging zelfs de wildwaterbaan in met mijn kids.
Badpak, maar het liefst speel ik verstoppertje, of ga ik pootjebaden in een emmer in de achtertuin. Ik schaam me kapot!
Ik heb maat 48/50 en draag een bikini. Het interesseert me echt niks wat anderen daarvan denken. Ik ben gek op zwemmen en in bikini voel ik me prettiger. Het is zo zonde om iets te laten omdat ANDEREN iets van jou ZOUDEN KUNNEN denken.
Nessy wat knap!! Vraagje, ik ben nu 40 kilo afgevallen, nog zo 10,15 kilo te zwaar...dus ga nog effe dooor.. Maar bij jou ziet het er allemaal zo strak uit...Hier heb ik een buidel overgehouden en alles blubbert.. Ik ga straks voor het eerst sinds mijn zw zwemmen met kids, ik vind het afschuwelijk, ik ga het gewoon doen! VOor mijn kids..maar zelf, afschuwelijk... Heb paar badpakken besteld en ik hoop er een te vinden waa rik me niet al te slecht in voel.
Nou, ik ga er ook aan geloven hoor., maar als ik zie wat een plezier mijn kind dan heeft.. Met de temperaturen van vandaag is het natuurlijk belachelijk druk! Maar weet niet wat ik anders kan doen. Scheelt, je hebt hier een mooi kleuter gedeelte waar ze zich lang zelf in vermaakt, en ik een boek lees aan de kant. we gaan ook echt wel samen het diepe water in, maar ik hou mijn haar zelfs droog haha Zwemmen. Joepie.
Cathelijne86....je hebt helemaal gelijk.You go girl ! MissMac....dank je wel! Ben er helemaal blij mee . Twoboys....ik heb zowel een buikwandcorrectie als een borstcorrectie gehad. Borstcorrectie werd vergoed omdat ik een G cup had.Heb nu een D/E cup. Buikwandcorrectie heb ik zelf moeten betalen.Heb ivm de prijs dan ook alleen gekozen om het overtollig vel weg te halen en dus niet buikspieren reven etc. Bij mij hangt er ook nog wel van alles hoor.Zoals mijn vleermuis bovenarmen en mijn bovendijen die je niet op de foto ziet.Bij mijn buik is trouwens een lap vel weggehaald van 40 bij 60 cm.Heel wat dus.Ben er dan ook erg tevreden over !
Hoi dames! Ik heb dit betoog al eens eerder geschreven in een ander topic maar denk dat ik het hier wel kan herhalen: Ik heb zelf een grote maat 46/48 maar voel me prima in badkleding. Ik vind het zo zonde dat zoveel vrouwen zich dagelijks onzeker voelen en hierdoor vergeten te genieten van het moment. Als je de hele dag op het strand bezig bent met schamen hoe je eruit ziet kan je mij niet vertellen dat je een leuke dag hebt gehad. Ik ben zo bang dat sommige vrouwen straks opeens wakker worden als 80 jarige vrouw in een bejaardentehuis en terugkijken op hun leven en balen dat ze niet meer genoten hebben. De tijd gaat te snel om jezelf elke dag te bekritiseren! Geniet, leef! Huppel gewoon lekker met je dikke kont (met of zonder kinderen) naar het water. Geloof me: er word dan een stuk minder op je gelet als dat je moeilijk "onopvallend" met zo'n pareo om je heen naar het water loopt. Ik hoop dat de vrouwen die onzeker zijn hier wat aan hebben. Ik ga m'n tankini aandoen. Het is al 25 graden in de tuin! Lekker in het bad vandaag!
Hier maat 46/48 , striea, huidziekte op mijn romp daardoor donkere vlekken en een rug vol littekens en ik loop gewoon in bikini. Ik snap echt serieus niet dat je niet geniet van spelen met je kids, zwemmen en in mijn ogen aan de kant je leven zit af te wachten omdat je streepjes hebt of wat extra gewicht. Het leven is te kort om je druk te maken over kilo's in zwemkleding.
Maat 44/46, met cup I/J hier. Mooi badpak gekocht bij een speciaalzaak (Naron, Breda). Voor maar 30 euro! Badpakken, ook in grote maten Die van mij staat er niet meer bij. Ik zie ook, dat de goedkopere modellen er niet meer bij staan. Ik heb hem dan ook in februari gekocht... Scheelt natuurlijk ook. Ik heb geen foto van mezelf in badpak, maar da's meer, omdat IK de persoon ben, die de foto's maakt
even een foto'tje gemaakt voor de dames die twijfelen. Maat 46/48 dus en ikke ga lekker naar het strand vandaag edit: haha je kan goed zien dat onze deur mishandeld is door de hond die bang van onweer was.. maar goed daar ging het niet om.
Kan ik me voorstellen! Op elke foto die ik van je voorbij zie komen straal je helemaal! Je ziet er echt top uit!
Je ziet er prachtig uit!!! Denk alleen nu dat ik ook operaties nodig heb Maar dat doen we dan maar nadat we hopelijk nog een brusje mogen krijgen voor m'n kids.
Maar hier vind ik ook écht níets mis mee!! Ik heb zelf zo rolletje op mijn rug die naar voren gaat, een beetje een hangbuik en cellulite vanknie tot ehmmmm... ongeveer mijn rug Wie heeft een foto om mij daar mee gerust te stellen??