Dank je, cellulite heb ik ook hoor haha. toch echt maat 46/48 en dan zouden veel dames hier met mt 40/42 niet durven, zo zonde. Maar het is inderdaad wel zo dat we onszelf er vaak erger vinden uitzien he. als je vrouwen op een rij zet en iemand moet zichzelf ertussen zetten. gaan de meeste vrouwen tussen veel vollere vrouwen staan als dat echt is.
Ziet er gewoon super uit!!! Meid ik ben jaloers hihi . Ik heb nu maat 44/46 maar ben maar 159cm. En heb maar n kleine B cup. Hangbuik noem maar gerust n buidel door 40 kilo afgevallen te zijn, flubber boven armen... Maar spullen liggen klaar ik ga zo zwemmen met m'n kids.... Assrrhhhgg
Bij 40 kg eraf zal je inderdaad een hoop overtollig vel hebben. bij mij moet er eigenlijk voor mijn rug om het wat lichter te maken zo"n 15 kg af en ook mijn buik zal niet meer terug veren door striea en huidziekte. Zou je denk je een buikwandcorrectie vergoed te krijgen? Ik niet dat weet ik , maar mocht het me beperken in mijn beweging als ik wel afgevallen zou zijn dan gaan we het zelf betalen. Puur cosmetisch weet ik niet of ik het dan zou doen voor mezelf. Ik ben inderdaad gelukkig wel gezegend met een D cup dat zal ook vast wat schelen voor het eigen idee . Zwem ze met de kids, wij gaan straks ook.
Ik ben juist bang dat het bij mij andersom is. Ik was eerst jaren in ontkenning (had geestelijk maatje 38 wat niet strookte met foto's en andere confrontaties) en ben bang dat ik nu echt een zeer objectief beeld van mijzelf heb.
Ik vind jou dus ontzettend stoer dat je 1) gewoon een bikini aantrekt en 2) een foto van jezelf plaatst! Ik heb 'ongeveer' net zo'n figuur en durf beide niet, dus respect voor jou!
helemaal mee eens. en bovendien wie zich er aan stoort dat ik een zwempak draag, kijkt maar lekker een andere kant uit.
zogelukkig: dank je wel, niemand kijk me na hoor.. op het strand, in het dorp op de sluis, wat dan ook. zou gewoon een bikini kopen bij de zeeman ofzo en eerst eens in de tuin aantrekken.. Mensen kijken eerder naar mijn littekens op mijn rug als ik dichtbij zit, maar daar heb ik ook totaal geen problemen mee. dat was nodig punt. haha lijkt net alsof ik bovenop he topuc zit, maar we zitten te wachten tot mijn zus uit drenthe er is, dus zit de tijd te verdoen met de lounge
Hier dan ff voor 10 minuten.l. Maat 50/52 in badpak.. Ik ga makkelijk het strand op hoor.. Het enige waar ik me aan stoor zijn mijn benen! Maar is dat echt zo erg? Dat je niet meer in badpak durft? Mensen zien ook wel dat ik dikke benen heb als ik een broek aan heb hoor!
Ik weet dat ik te dik ben, andere mensen weten dat ik te dik ben.. Of ik nou kleding aan heb of een zwempak. Waarom dan alle moeite doen om iets te verstoppen, of gewoon niets te doen terwijl iedereen het toch wel weet hoe ik eruit zou zien in badpak..
Bootsje : en gelijk hebt je! mooi badpak trouwens. vind van benen die tegen elkaar aan komen het alleen irritant dat het zeer kan gaan doen na lang lopen met blote benen tegen elkaar. Hebben jullie dat ook?
ik vind jullie ONTZETTEND stoer!!! Ikzelf heb maat 34/36 nadat ik veel ben afgevallen ( dus ook allemaal losser ipv een strak lijf) en ik durf serieus niet in bikini.. zou dolgraag willen zwemmen maar ik heb echt een slecht zelfbeeld wat betreft mijn lichaam. Zo'n zonde en tijdsverspilling, ik weet het... maar ik kan die knop niet omzetten. Ik vind het dus ook erg stoer dat men hier foto's in bikini/badpak showt! Stuk voor stuk toppers!
Ik heb echt een super mooi corrigerend badpak gekocht en ben er zo blij mee. Vind mezelf er echt heel mooi in En ik ben eigenlijk niks te zwaar, maar het benadrukt echt alle pluspunten!
Jammer dat er al een paar foto's weg zijn. Heb ze helaas gemist. Super stoer dat jullie dit durven! Ik wou dat ik zo zelfverzekerd was.
Hier maat 52...en ik trek gewoon mijn badpak aan hoor...heb ik speciaal gekocht voor deze zomer!! En dat zegt wat want ik heb een hekel aan zwemmen. Niet voor mezelf te laten zien, maar ik ben bang voor water dat dieper is als mijn middel...... Ik ben ik...te dik en vol en romig....en ik durf mezelf goed te laten zien, heb geen foto anders had ik die ook laten zien! FF struinen misschien wel, maar meestal als we zwemmen let ik niet op het foto'toestel.....ben meer bezig met de kinderen die beide nog niet kunnen zwemmen dat ze niet te diep gaan hahahah
toen ik voller was had ik ook altijd een takini nu ik mega veel ben afgevallen heb ik voor het eerst weer n bikini gekocht met n rokje heb nu maling ook al heb ik mega veel striemen en is mijn buik niet reten strak ik ben trots lekker dragen waar jij je prettig bij voelt en je niet moeten schamen voor je lichaam
Bekijk bijlage 341665 In ben voor mijn lengte zeker 25 kilo te zwaar. In zwembad/ strand draag ik liever geen badkleding maar soms moet je. Ik durf in openbare gelegenheden niet in bikini en ga ik in badpak. Dit is vandaag in de achtertuin en dan ga ik wel in bikini . (topje zit overigens een beetje uitgezakt hoor, niet helemaal goed geknoopt )