Hoi dames. Zoals al eerder aangegeven ben ik van plan een webshop te starten. De naam die ik in gedachten heb is nog vrij. Maar bij welke "provider/host" hebben jullie je website? En waarom? Ik keek nu naar hostnet bv, eerste jaar 2, daarna 10. Prima te doen maar kan ik dan ooooit nog naar een andere provider/host? Pffffff... Ben niet zo thuis in deze dingen
Misschien kun je ergens een totaal pakket vinden. Website en domeinnaam in 1. Volgens mij heb je zelfs speciale website 'bouwers' speciaal voor webwinkels.
Ik heb alles bij One.com Web hosting - Domain • Hosting • E-mail dat is hosting en registratie bij elkaar. Zeer tevreden over!
mijndomein.nl prima en duidelijk let je op dat je de URL registreerd samen met de ruimte voor je website? Het een kan niet zonder het ander!
starthosting heb ik hem mijndomein hier ook alleen maar gezeik..had hem gekocht een paar weken terug en mijn website heeft al met al misschien 2uur online gestaan en veder alleen maar gelazer .
Ah ok hier al een aantal maanden een aantal websites daar draaien die geen probleem hebben. Misschien heb ik ze wel heel goed gebouwd
Ik heb mijn domeinnaam bij Trans IP geregistreerd, zo'n twee jaar geleden. Mijn website heb ik bij Wix.com, omdat ik het mooi vind vormgegeven, gemakkelijk te bedienen en omdat ik dit keer geen zin had om HTML te typen
Kan ik bij de ene site mijn domeinnaam registreren en bij een ander de website maken? Ik wil nl nu de naam registreren maar pas over paar maanden de site gaan bouwen en live laten gaan?
Ja dat kan, je kunt je website doorlinken naar je domeinnaam. Dus geen lange, vervelende domeinnamen meer Voor een webwinkel is mijnwebwinkel.nl ook erg hamdig te bedienen trouwens.
Ik heb ook een site bij wix gemaakt Super makkelijk maar ziet er erg leuk en mooi uit. Je kan dan idd je domein door linken naar die website die je daar gemaakt hebt Je bebt bin wix ook een aantal hele gave webshop templates
ik heb mijn site via SMIS - Webhosting & Domeinnamen Daar kun je enkel domeinnaam nemen, maar ook pakket (is wat ik heb gedaan). Dan registreer je je domeinnaam, en kun je later je website/webshop starten. Neem gerust een kijkje op m'n site: FaiLi