overgeven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieverdjuh, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    hallo,...

vannochtend was ik opeens kotsmisselijk dit was ook echt de eerste keer dat ik heb moeten overgeven maar bij het overgeven zat bloed! niet heel veel maar er zat bloed bij... kan dit kwaad? en hoe kan dit? heb het nooit eerder gehad.

liefs lieverdjuh...

2. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hmmm, heb zelf aardig wat overgegeven maar nooit met bloed.

Denk toch dat je even je ha moet bellen.

Veel succes, liefs Jodi

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    als je bloed overgeeft moet je altijd even naar de dokter of op zijn minst even bellen hoor..

Ik heb laatst een darminfectie gehad..pijn in mijn maag etc. en vreselijk overgeven en op een gegeven moment kwam er echt alleen maar bloed..omdat ik bloed had overgegeven moest ik in het ziekenhuis blijven een nachtje..

4. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    hoi,

ik ben net naar de huisarts geweets, en hij zei dat het niet zoveel kwaad kon als het maar niet te vaak gebeurt. ik ben zo bang dat het kwaad kan voor mijn kindje maar hij zei dat het geen kwaad kon...ik voel me moe , slap, hoofdpijn, misselijk. alles in een keer.
    denken jullie dat het gevaarlijk is voor ons wondertje? als je een keer beetje bloed heb gespuugt?

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik denk het niet, want dat bloed dat je spuugt staat los van het bloed bij je kindje. Het kan net zogoed zijn dat er een adertje is gesprongen door het spugen en dat je daardoor bloed zag. En ... bloed lijkt vaak meer dan het is, doe maar eens 1 druppeltje in een glas water, dan zie je hoe snel het kleurt !

Als je het niet vertrouwt kun je altijd je VK bellen. Die weten vaak veel meer dan je huisarts, tenminste op het gebied van de baby !

Groetjes,
    Nikki F

6. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    oke dan, ja zoiets had ik ook al want overgeven heeft niets met je kindje te maken. maar toch al die zorgen die er opeens bij komen. je maakt je toch sneller druk.

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik weet het, dat druk maken zit in ons bloed.
    Maar ben blij dat je even langs de dokter was geweest.

Liefs Jodi

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Lieverdjuh als je moet overgeven knapt er wel eens een bloedvaatje in je maag. Klinkt heel erg, maar dat is het niet ! Dus als het niet teveel voorkomt, geen zorgen maken.
    En je kindje is gewoon een parasietje die komt niet snel tekort hoor. Het kindje neemt wat hij nodig heeft, en wat er dan nog overblijft is voor jou.

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb zo erg overgeven dat er rond mijn ogen bloeduitstortingen kwamen, allemaal rode puntjes. dat kwam door de druk van het overgeven.

Het kan dus zeker zo zijn dat bij jou door de druk er ook iets geknapt is. ALs het bij 1 keer blijft zou ik me geen zorgen maken.

Deel Deze Pagina