Volwassen baby...? griezelig...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee die plassen in een luier dat een ander op mag ruimen :p

Ik kan gelijk de bekleding van mn bank gaan wassen:D:D:D

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dit soort topics zie ik ook weleens voorbij komen op een meidenforum waar ik zit. Ik zou me helemaal kapot schrikken en vind het ook echt ongepast van die mensen om gewoon iemand bij hun fetisj te betrekken.

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hahaha mijn man moest er ook hard om lachen, maar ik vond het alleen maar vies en griezelig! Nu kan ik er ook om lachen:p

Kan natuurlijk zijn dat dit soort mannen vroeger als baby geen zorgzame ouders hadden of andere slechte herinneringen aan hun baby/peuter/kleuter tijd hebben en dat ze daardoor een tik eraan overgehouden hebben? Dat ze die babytijd over willen doen.
    Maar dan nog vind ik het heeeel erg raar...

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja dat bedoel ik.. ik was na dat telefoontje ook even van slag omdat ik er gewoon echt van schrok.
    Als ik dan aan mijn kleine meisje denk die ik een schone luier geef en hoe ik die verzorg dan denk ik 'dat ga je toch niet bij een volwassen kerel doen??!'

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Winkel waar ik werkte kwam wel eens een man, ik heb hem alleen gezien hij werd meteen door bewaking weg gestuurd namelijk...

Maar die bleek dus aan mijn collega's wel 2 keer te hebben gevraagd of ze hem in de hoek wilden zetten en boos tegen hem wilden doen...en als hij dan zijn tong uit stak of ze hem een pak voor zijn broek wilden geven.

Hij werd ook echt boos (als een peuter!!) als je nee zei en dat hij weg moest gaan, daarom de beveiliging.....

Creeeepy!!

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Volgens mij huist er in elke kerel wel een baby.. Tenminste, als ik die van mij soms hoor jengelen ;) Vooral als ik m vraag de afwas te doen. Netjes in de pot plassen kan ie ook soms niet.. Best een uitkomst dus, zo'n pamper.

Maar serieus, kan me het goed voorstellen dat je het griezelig vindt, ts .

7. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Ik snap dat het je overrompeld en dat je het niet verwacht maar sommige reacties vind ik ook niet kunnen.

Dat iemand een kronkel heeft bijv. Er zijn zoooveeel fetish dinen in de wereld bijv. Voeten, handen, rokende vrouwen, vrouw. Die hun haren kammen enz enz.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het toen ik jonger was het soms een stuk makkelijker had dan nu als volwassenen al wil dat niet zeggen dat ik weer een baby wil zijn ;)

8. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar even over die 'kronkel'.
    Ik noem het een kronkel omdat het iets is wat niet 'normaal' is.
    Het is niet normaal als een volwassen mens nog baby wil zijn en door iemand verzorgd wil worden terwijl hij niet gehandicapt of wat dan ook is.
    Daarom noem ik het een kronkel, want er klopt dan iets niet in je hoofd.

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dat heet infantilisme,je wilt niet weten hoeveel mensen zo (willen) leven..
    Ik vind het echt ziekelijk maar zolang diegene er niemand mee lastig valt moet hij/zij maar lekker doen hoor..

10. rums

rums Niet meer actief

Zou ook niet weten hoe ik zou reageren op dat moment.
    Heb wel een keer bij CSI zo'n aflevering gezien. Brrrrr

11. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ja, deze hebben echt liefde en knuffels en aanraking te weinig gehad en hebben weer behoefte aan dit soort dingen

bizaaaaaar

12. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik kwam een keer per toeval op een blog van twee mannen die ook voor hun lol luiers droegen, in een soort ledikant sliepen, elkaars luiers verschoonden, ze hadden ook allemaal foto's van hun huis enzo. Ik was er erg van geschrokken, wat een mafketels zeg. Ze zetten hun gezicht er niet op want ze wilde niet herkent worden, stel je voor twee mensen die je kent die in hun vrije tijd die dingen doen...

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ja,ze zitten ook serieus in gigantische kinderstoelen met zo'n mutsje met ruches en een rammelaar van een halve meter :D

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
  15. moonymuppet

Wie zegd dan dat het niet normaal is? Jij VIND het niet normaal. Wand ik vind het geen probleem en zie het niet als abnormaal

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

En bedankt he? ;) Ik zit me nu dus af te vragen waar ze die dan vandaan halen, pffff wat een fantasie :p

17. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Nee het is niet normaal.. Ik vergelijk mijn dochtertje niet met zo'n volwassen vent hoor! Dus ga niet zeggen dat het normaal is.
    Volwassenen zijn geen baby's dus het is niet normaal

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind het geen probleem, want mij vallen ze er niet mee lastig, maar normaal kan ik het ook niet vinden, er zit toch wel ergens een steekje los hoor, wanneer je als volwassene als baby wilt worden behandeld.......

19. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Dit vind ik eng. Zag ooit zo'n programma bij tlc voorbij
    komen over zulke mannen, heb gelijk weggezapt, kon
    er echt niet naar kijken. Het gaf me een onnatuurlijk
    onbehaaglijk gevoel :-/

20. moonymuppet

Nogmaals dat vind jij, ik heb een andere mening.

Deel Deze Pagina