Volwassen baby...? griezelig...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh my ik zie gelijk die foto weer voor me:D:D:D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb het ook gezien bij dr Phil, een klein stukje toen. Bizar. Mensen die fulltime als baby verzorgd werden, (en dan vraag ik me gelijk af: waar komt je inkomen vandaan?). Ziek gewoon. Als je onverwerkt leed uit je kindertijd hebt, kun je beter in therapie gaan. Een andere oorzaak kan ik hiervoor namelijk niet bedenken.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb ook advertentie op mp voor oppas kids gezocht maar heb dit gelukkig nog nooit gehad. zieke mensen. zag zoiets ook bij Dr.Phil... die had ledikant en eetstoel op maat laten maken en zijn vriendin was ook zo knetter om hem nog als baby te verzorgen ook! wat is dat toch met mannen?! merk wel dat al die twisted ideeen bij mannen vandaan komen. behandeld worden als baby, gebruikte strings willen kopen via mp(zie topic hilarische topic over mp) zo zie je maar weer wie het zwakkere geslacht is :p

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Klopt!! Precies dezelfde dus! Zij kreeg ook een mail!

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Echt waar?! nee hij stuurde niet gelijk een foto mee maar vroeg wel of ik een foto wilde zodat ik er over na kon denken..

Er stond niet bij of het iets sexueels was ofzo, maar volgens mij zijn die mannen die als baby verzorgd willen worden daar niet op uit hoor. 't gaat hen puur om het baby zijn:p

Deel Deze Pagina