Volwassen/burgerlijk....

Discussie in 'De lounge' gestart door Redhead86, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier van mijn 18e tot mijn 29e ongeveer elk weekend uitgeweest.
    Sinds ik moeder ben ben ik niet meer gaan stappen, vind er niks meer aan.
    Ik had ook nooit verwacht zo te veranderen maar ik vind het heerlijk.

2. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik ben over een paar dagen 21 maar ben nooit echt 'losbandig' geweest. Ga gemiddeld eens per half jaar uit, shop eens per jaar eens en drink bijna nooit alcohol. Wel heb ik redelijk gereisd maar dat kan ook wel met kindjes.
    Ook hier, samen gaan wonen op 20e, een hond en een kat, op zondag de boodschappen. Ben alleen geen ster in het heel netjes te houden maar dat heb ik van mijn moeder.
    Dus ik hoop niet nog burgelijker te worden als we een kindje krijgen want dan word ik waarschijnlijk een kluizenaar ;).

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ben eigenlijk altijd nogal saai geweest. Ik ging wel mee uit, maar meer omdat ik het leuk "moest" vinden op mijn leeftijd (dacht ik). Ik heb het een paar keer volgehouden maar ik heb nooit echt wilde jaren gehad en ik heb ook niet het gevoel dat ik daar wat aan heb gemist. Vlak daarna werd ik ook chronisch ziek, dus een nachtje doorhalen zat er niet meer in voor mij.

Nu ben ik getrouwd en nog steeds burgerlijk. Volwassen? Mwah, laat ik het houden op een speelse persoonlijkheid.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Yep hier ook. Ik vond stappen leuk toen ik nog geen 16 was. Altijd spannend of ik wel naar binnen kon komen :D en verder ging ik naar de jaarlijkse dorpfeesten. Maar dan hield het ook echt op. Mijn man is ook nooit een feest beest geweest.

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    altijd al huiselijk haha
    op mn 17e uit huis gegaan, fulltime in de horeca gaan werken ( met de nodige drankjes en feesten) , mn 3kamer etage was picobello, elke maandag schoonmaakdag, vond het geweldig om zo netjes te zijn!

Samenwonen ging gewoon hetzelfde, alleen toen liet ik juist vaker wat liggen, omdat ik dan dacht oh dan kan hij even dit of dat doen...doe ikd at en dat wel...maar meestal wa sik wel de hoofdverzorger van het huis..

Nu met kinderen enz ben ik huismoeder, dus hier reilt en zeilt het allemaal heeeerlijk burgelijk..
    Man stofzuigt wel wanneer het moet en ik het nog niet gedaan hebt, en doet dingen als afwasjes ook uitzichzelf ..ohja en koken doen we vaak samen of hij op zn vrije avonden

6. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ok... Leuk onderwerp! :D
    Juist omdat ik op jonge leeftijd al werkte, wilde ik nog wel genieten van het "jong" zijn.

Ik was net als een boel dames hier op een jonge leeftijd zwanger.
    Dus het stappen en feesten was er al snel vanaf.

Wel heb ik het een soort van in gehaald. :D
    En soms wil ik weleens uitgaan.
    Foute party van q music is hier dan ook vaste prik! :cool:
    Gewoon 1x per jaar even feesten.

En dat burgelijke.....tja.... beetje wel he! :D

7. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Nooit echt uitgeweest, ik ben allergisch voor sigaretten/sigarenrook (en blijkbaar ook voor barbecuerook heb ik onlangs ontdekt) en "in mijn tijd" (lol) mocht er overal nog gerookt worden.
    Ik lees dat velen dit combineren met "het huis wel of niet op orde hebben" in die periode van hun leven, maar bij mij ligt het huis helaas nog steeds niet op orde. Ik doe nochtans mijn best. :( Soms denk ik wel eens, dat ik wat hulp van zo'n TV-programma zou kunnen gebruiken maar ik schaam me ervoor dat het op TV zou komen.

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hier nog steeds niet burgelijk in onze ogen

ik ben nooit stapperig geweest omdat dat niet mocht van thuis
    toen ik me man leerde kennen op me 19e ging voor mij de wereld op elk weekend stappen.inmiddels 27 en we gaan niet elk weekend stappen maar wel regelmatig een avondje doorhalen,maakt niet uit wat en dan met onze hele vriendengroep dit gaat ook zeker niet veranderen als er een kindje is,want met een kindje hoeft je leven niet te stoppen vinden wij
    maar wij vinden t ook wel gezellig om samen thuis te zijn of met onze vrienden groep bij een van ons thuis te zitten

9. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    herkenbaar!

Hier inmiddels ook burgerlijk hahahaha

10. Hier ook gefeest tot mijn 20e, veel drugs, uitgaan, shoppen, op straat zwerven en opgevangen in instellingen.. op mijn 19e steeds meer de bravere kant op en toen mijn man ontmoet. Toen ik 20 was zijn we gaan samenwonen en mega burgerlijk geworden haha. Getrouwd op mijn 21e en -omdat het zwanger worden niet zo snel lukte- op mijn 23e bevallen van oudste zoon.
    Soms verlang ik wel weer naar een feestje maar komt wel als de jongste ietsje ouder is en wat beter slaapt.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben tot mijn 18e best veel uitgegaan, toen ik moeder werd vd 1e is dit een heel stuk minder geworden. Maar stappen doe ik nog steeds wel eens af en toe. Morgen ga ik ook een avondje weg met vriendinnen, vind het heerlijk! Van tevoren lekker tutten en kletsen samen om daarna tip top naar een bar of club te gaan en even flink te dansen. Dit doe ik niet wekelijks, meer 1x in de 3maanden.

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.894
    5.201
    113
    Home
    ik leefde echt voor het weekend en alles gedaan wat god verboden heeft.

en nu zit ik savonds het liefste lekker warm thuis met mijn gezinnetje
    burgerlijk? who cares ik vind het heerlijk

13. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Toen ik 16 was leerde ik mijn vriend kennen en gingen we elk weekend naar houseparty's, vrienden of naar de kroeg. Toen ik 19 was kochten we ons eerste flatje en feeste nog behoorlijk wat af. Toen ik 26 was kreeg ik mijn zoontje en ging de eerste 3 jaar niet echt weg of uit behalve de verjaardagen van vrienden enzo. Maar vorig jaar toch maar weer naar een feest geweest en nu gaan we zo'n 3/4 keer per jaar. Ik vind het heerlijk een burgelijk leven te leiden maar af en toe de remmen los heb ik wel nodig.

14. Gazy

Gazy Niet meer actief

DIT!

echt vanalles gedaan, uitgevreten, ik denk er altijd emt een lach en een kriebel aan terug. Getemd door mijn man....
    En altijd aan het kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat ons huis nog ordelijker kan zijn, en ons gezin nog beter kan draaien!
    Op en top burgerlijk!

Deel Deze Pagina