Vergeetachtig

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Al strompelend met een wondje waar bloed uit gutst kan ik mij op de één of andere manier nooit herinneren waar de pleisters liggen. Het eerste wat ik altijd maar doe is maar wc-papier grijpen en erop drukken; om mezelf wat tijd te gunnen om te zoeken.

Gelukkig heb ik wel de gloednieuwe EHBO-doos gevonden die nog ingepakt zat - dat kon ik mij dan ineens wel herinneren - maar de pleisters... Geen idee meer.

Hebben jullie dat ook? Dat wanneer je écht op stel en sprong iets nodig hebt, dat je het dan kwijt bent? Dat heb ik namelijk vrijwel altijd.... Alsof mijn hersenen gewoon niet meer kunnen functioneren op dat punt.

(de pleisters liggen overigens gewoon in de keukenlade ;))

2. captain

captain Niet meer actief

Hetzelfde als met namen, je kan er altijd zooo op komen, behalve als men er naar vraagt ;)

Of je wilt wat uitleggen en in ene val je stil omdat je het echt even niet weet

Hier heel de tijd op zoek geweest naar de kpn mobiele tv antenne (digitenne of zoiets) om die aan te sluiten bij mijn dochter haar tv, nergens te vinden, neeyh moet ik gisteren wat pakken ligt ie precies waar al gezocht had ;) :D

Dus jah heeeel herkenbaar :D;) (maar niet altijd leuk)

3. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Jup heeel herkenbaar.

Sta regelmatig in de winkel en dan weet ik niet meer wat ik kopen moest.
    Dit speelt al sinds ik zwanger was van onze dochter en nog te koppig om op te schrijven wat ik kopen moet.
    Of ik vergeet het op te schrijven;)

Zet dan ook regelmatig producten in het verkeerde kastje en de katten worden vet gemest omdat ik vergeten ben dat ik ze al eten heb gegeven

Deel Deze Pagina