Wachten op dakgootreiniging..

Discussie in 'De lounge' gestart door Delta, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Wel, ik ben dus aan het wachten op een mannetje van de dakgootreiniging. Ze zouden tussen 12.00 uur en 15.00 uur komen. Ze zijn nog niet geweest.. (Vorige week hadden ze af gemaild vanwege het slechte weer, dus oké..) Echter moet ik straks toch echt even boodschappen doen.
    Wat zouden jullie doen? Na 15.00 uur toch maar van huis gaan of nog langer wachten? Ik baal een beetje..

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    tsja ik zou wachten tot 15.15 en dan weg als je echt weg moet...
    als het ook nog kan wachten tot vanavond ofzo zou ik gewoon thuis blijven.
    kan bij hun ook wat tegen zitten toch?
    of ff het bedrijf bellen?

3. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ik zou wachten tot 15.00 en anders jammer dan, afspraak is afspraak..hadden ze maar even moeten bellen oid.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Na 3u zou ik gewoon weg gaan...

5. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb ze gemaild. Ze hadden mij vorige week ook gemaild dat ze niet konden vanwege het weer (het regende toen)
    Er kan vast wat tegen zitten ja, maar dan konden ze me best mailen. Telefoon nummer hebben ze niet van mij volgens mij. Maar mijn mail adres wel.
    Ik wacht nog eventjes, maar zal straks toch wel ff weg gaan. Voel me al niet optimaal en er moet toch eten gehaald worden voor vanavond.

6. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Misschien zelf ff een belletje doen?
    En anders rond kwart voer 3 a half 4 lekker weg gaan.

7. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Zelf even bellen dan weet je meteen of ze nog komen of niet.

8. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Vervelend is dat he!

Zijn ze inmiddels al langs geweest?

9. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik zou er inderdaad zelf even achteraan bellen. Of zijn ze inmiddels al geweest?

Vervelend inderdaad, dat wachten.

10. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik had gewacht tot half 4 en dan was ik weggeweest. Een beetje speling kan er op zitten, maar geen uren.

Hier overlaatst overigens het omgekeerde.
    Technieker voor de wasmachine zou komen tussen 1 en 6.
    Om half 1 stond die man hier voor de deur!
    Gelukkig waren we thuis die dag, maar voor 't zelfde geld waren we pas om 1 uur thuisgekomen.

11. Delta

Delta Niet meer actief

Nou.. Hij heeft me terug gemaild. Hij is mij vergeten in de planning te zetten voor vandaag !!!!! Hij bood zijn excuses aan. En als ik nog interesse had, die ie vrijdag iemand kon sturen. Ik heb verdorie 3 uur zitten wachten met dit mooie weer! Baal er flink van. Wat zouden jullie doen?

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat onprofessioneel zeg... ik zou lekker een ander bedrijf bellen. Zou er helemaal klaar mee zijn.

13. Delta

Delta Niet meer actief

Ja toch? Kent er iemand een betrouwbare regio Rotterdam misschien? Ben er ook klaar mee.. Ben best boos! Stel ik had vrij genomen van mijn werk of zo. Zit je dan.

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou hem nog 1 kans geven denk ik maar dan wel met korting. Een foutje kan gebeuren toch?

15. Delta

Delta Niet meer actief

Ik dacht er ook al aan met korting, maar ja hoeveel korting? Niet dat ie er zelf mee kwam..

16. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hij zou 't van mij nog mogen komen doen, maar als je er volgende keer één nodig hebt, zou ik iemand anders bellen.

Misschien 10 % korting onderhandelen?

17. Delta

Delta Niet meer actief

Nou, ik heb hem gemaild. Hij mag de opdracht vrijdag uitvoeren, mits ik korting krijg. Anders houd het op.. Ben benieuwd wat ie terug gaat mailen.

18. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Blonde vraag,ken of heb je niemand die het voor je kan doen (vriend,vader of andere kennis)?Als er iemand de ladder op kan klimmen met een kleine bezem is de dakgoot zo schoongeveegt toch?

19. Delta

Delta Niet meer actief

Nee ken niemand! Nou, volgens mij is het meer dan dat toch? Weet niet hoe vies die is. Wonen hier net..
    Je moet grote ladder hebben. Vind dood eng. We hebben ook een tuinhuisje, die doen we zelf. Maar kunnen we zelf bij ook met een grote trap. Vind van het huis moet wel echt goed gedaan worden.

20. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wij hebben t zelfde gehad.. is de volgende dag gekomen en heb maar de helft hoeven betalen. .

Deel Deze Pagina