hier ook xbox 360, wil nu de elite hebben... speelt idd de hele nacht door op vrije dagen! en dan vooral live, dus met iedereen over de wereld met zo een koptelefoontje... laat maar hoor, hij zit bij thuis, niet in de kroeg! ik zit toch ook aan het internet, en heb snachts heerlijk bed voor me aleen!
Ik ken het, mijn man was ook verslaafd aan playstation toen ik hem net kende.Nu niet meer, toevallig zei ik gisteravond nog tegen hem wanneer hij weer eens ging spelen.
ohh gelukkig.. Mijn vriend is dus niet de enige.. van de week lag er weer een paketje van Bol.com in de brievenbus.. Hij had het nieuwe fifa08 voor zijn playstation2 gekocht. 50 euro! Vind dit echt belachelijk veel geld voor een spelletje.. Maar hij MOEST en zou hem hebben. Nou tsja.. En nu vraagt ie savonds heel suptiel; 'schat, ga je nog op zwangerschapspagina? want dan kan ik ff achter playstation.' whahaha.. En ach ja, hij is daaraan verslaafd, ik aan zwangerschapspagina dus mag me er niet echt aan storen.. Liefs Kiss
Hier 5 playstation junkies Hij staat hier de hele dag zowat aan Hij gaat zelfs mee op vakantie Kunnen ze overdags gamen en 's avonds drukken we er dvd-tje in
Nou, ik kan me hier ook aansluiten. Nog sterker: Mijn man werkt IN de game-industrie. Al voor de release datum heeft hij menig spel in huis (ik zal maar niet vertellen hoeveel games hij heeft ), verder heeft hij zijn eigen game-room (die ik altijd Gay room noem, ghehehhehehe). Al onze mannelijke vrienden hebben een xbox en zitten in dezelfde 'clan'. Hij speelt er dagelijks op, hij is vanavond om een uur of 7 begonnen en als we straks gaan slapen gaat de 360 uit..... Tja. Liever zo als elke dag in de kroeg hangen, ik heb er geen problemen mee....
hier ook elke spelcomputer die uit komt in huis.pfff. sinds 3 dagen heeft hij nu fifa 2008 voor de ps3 dus weer het huis vol met mannen.degene die verliest moet opdrukken. lig af en toe helemaal dubbel hier.
haha geweldig, die moet opdrukken... zie het al helemaal voor me... Hier heeft hubbie broer lief verslaafd gemaakt aan gituar hero... Dat ga ik dus nog eens filmen he... ziet er ook zo lekker belachelijk uit, maar wel erg leuk voor het nageslacht hihi En idd alles beter dan elke keer naar de kroeg...
Mijn mannetje is ook helemaal van de X-Box. Toen de 360 uit kwam had hij zelf een aftel klokje op zijn computer staan ! momenteel is het halo3. Ze hebben zelf al jaren een vaste avond in de week dat ze bij elkaar komen om te x-boxen.
Mijn vriend speelt altijd een spel online op de pc. Eerlijk gezegt wordt ik er soms niet goed van. En idd hij geeft vaak ook aan, ja maar ik zit niet in de kroeg. Whatever, komt vaak genoeg voor dat hij in het weekend tot 5 uur in de ochtend dat spel speelt.
fifa 2008 is wel een favoriet spel hier he, mijn vriend had hem ruim op tijd gereserveerd haha bang dat hij hem misliep. ja dat zou pas een ramp zijn
Mijn kerel zit heel de dag te battlefielden op de PC. Ikzelf ben playstation 2 en Wii verslaafd! (gelukkig heb ik alle pc's en consoles in de woonkamer zodat we wel gezellie in dezelfde ruimte zitten! haha )
Hehe. Grappig. Ik ben zelf de game-addict hier. Ik heb een nintendo64, playstation2, xbox en een xbox360 en ik speel ook nog op de PC.... Liefst zou ik een Wii hebben.. als iemand er eentje heeft (wel met 2 controllers) en er niks aan vindt dan wil ik hem wel ruilen tegen mijn xbox360 met extra controller en 5 spellen. Game on!
Hier nog een die Playstation en Game Cube gek is/was. Het is sinds de geboorte van onze oudste 2,5 jaar geleden sterk vermindert, maar daarvoor hield hij alle spellen die uitkwamen in de gaten en kocht ze meteen als ze in de winkel lagen. Trouwens, ik ben/was ook gek op bepaalde spellen zoals Super Mario Sunhine, Starfox Adventures, Jack and Dexter, Bomberman, Super Mario Kart... Ik heb nu alleen geen tijd meer om ze te spelen, maar zodra ik weer meer tijd heb ga ik ze zeker weer spelen!
Ik moet regelmatig aanhoren hoe geweldig die wii wel niet is. Mijn man heeft zelfs een keer vrienden uitgenodigd om het bij ons te spelen (hun hebben zo'n wii) en zo hoopte hij dat ik het ook leuk zou gaan vinden... niet dus En vooral niet de hele avond lang! bah, geef er niks om. Als hij wilt wii-en gaat hij maar naar een van zijn vrienden die zo'n spelcomputer hebben. Het leven is al duur genoeg met een kleine op komst Ik vind ook dat er te vaak een nieuw spelcomputer uitkomt die ze dan weer moeten hebben. Duur geintje!
JA hoor.. hier ook 1 in mijn zwangerschapsverlof heb ik zelf een paar keer goed gewonnen met voetbal (waarschijnlijk wilde hij een keertje lief gaan slapen)
Hier spelen we allemaal. Pc, Xbox en playstations en ook nog eens alle portables ( DS, PSP en de voorgangers) Vriend was van de Xbox ik van de playstation. Dus toen we gingen samenwonen een paar jaar terug hadden we opeens alles We kijken ook gezellig met elkaar mee ( en geven elkaar uiteraard commentaar)
hoi hoi, mijn man kwam laatst met het voorstel om gezellig te gaan winkelen. tja toen had ik natuurlijk al moeten weten dat er een addertje onder het gras zat, en ja hoor. nog geen uur later stonden we buiten de speelgoed winkel met een nieuwe wii. maar ik moet erbij zeggen dat hij wel zijn playstation2 verkocht heeft, want anders vond hij het zelf ook wel erg worden. zelf ben ik nu ook aardig verslaafd aan de wii, wat een geweldig leuk ding en er zijn superleuke spellen voor. alleen jammer dat je al snel een 50 euries kwijt bent voor een spelletje. liefs joyce