Hier een PS2, met bijbvhorende kast met veel te dure spellen en het gevloek/overwinningsroes. Hij kan zich er ook uren, zo niet dagen, mee vermaken. Ik vermaak me wel met het forum en pc (ben totaal niet van het gamen), maar het geluid moet altijd hard aan en bij alles commentaar! En je moet niet denken dat ie toegeeft dat ie mee beweegt als zn auto de bocht om gaat
mijn vriend speelt graag games op de pc. Ik ben van de playstation 2, soms doen we samen een adventure, dan laat ik mijn vriend spelen en kan ik lachen omdat hij loopt te schelden omdat het niet lukt.
Nou, niet mijn vriend speelt games, maar ik! Hij kijkt veelal alleen maar mee. Er staan nu een xbox, PS2 en een wii bij de tv en ik speel regelmatig op de ds. Bijna iedere zaterdagavond ga ik naar een vriend en dan gamen we tot midden in de nacht! Zal wel veranderen als de kleine er straks is, maar dat geeft niet. Games spelen is gewoon een leuk tijdverdrijf, het is niet zo dat ik verslaafd ben of zo. Regelmatig staan de spelcomputers weken onaangeroerd en dan heb ik weer zin in gamen en gaan ze regelmatig aan.
Mijn zoon heeft met zijn communie een PS2 gekregen en sindsdien spelen papa en zoon er geregeld samen op. Elke gamewinkel moeten ze in om voor spellen te kijken Vriendlief wilt nu ook de PS3 hebben, maar vind het maar een duur ding ik zit liever op de pc
Mijn vriend heeft soms een relatie met zijn Laptop voor het spelletje GTA, soms een periode. Ik zelf ben gek op spelletjes als Diner Dash, Maar mijn broertje, computernerd nummer 1, heeft alle playstations en de WII, xbox 360 en alle nintendo's... Maar het meest favoriete van hem is Medall Of Honour, dat gaat uren door, staat teamspeak op, dus ook de hele tijd praten en schreeuwen enz, is zelfs zo erg met hem, dat hij meer vrienden heeft online dan in het echt, Hij heeft er een speciale server voor samen met een vriend, enz...Echt erg. Moet eerlijk zeggen, wij hadden laatst de oude, vertrouwde super nintendo(die van 1994) hier staan, en we zijn echt weken verslaafd geweest aan die oude leuke spelletjes. Veel leuker dan nu.
oooh de oude spelcomputers hebben we ook allemaal. is volgens mij gewoon een tic van hem. alles wat nieuw uit komt wil hij hebben maar hij struint ook rommelmarkten af voor oude spelcomputers tot de atari toe.
kunnen we dat ding aub verbannen ik word er gek van! Hij houdt nooit weer op! in het weekend word ik soms om half 5 wakker zit ie nog nog achter dat ding, en s'ochtends niet vooruit te branden! GRRRR.
Hier word ook iedere zondag "gegamed" gelukkig nooit bij ons thuis, hier wordt wel af een toe Gewii-ed en mijn vent zit nu naast me te DSen sterkte Lisette
M'n man is getrouwd met mij en z'n XBox. Ik moet zeggen dat het in de zomermaanden wel meevalt, maar zo gauw het eerder donker wordt en kouder is buiten zit hij achter de XBox Fifa te spelen, samen met 1 van z'n vrienden. Ach, zo lang hij dat doet kan ik gaan forummen!
Toevallig net een ps3 aangeschaft. Loopt ie al maanden over te zeuren en nu dan toch gekocht, hij heeft nog geen stom woord tegen me gezegd vanavond, behalve dat ik de allerliefste ben, omdat ik het goed vond. We hebben overigens wel stevige afspraken gemaakt. Ik word soms echt gestoord van dat gamen, er niet achter vandaan te krijgen en ieder mooi doelpunt (fifa) of snel rondje F1) moet ik komen kijken. Dat doe ik nu dus niet meer! Ik noem mezelf wel is voor de grap een playstation weduwe, maar ik zie al dat ik niet de enige ben!
Ben blij dat ik niet de enige ben. Mijn man heeft een xbox 360. Ik moet zeggen, sinds de geboorte van Lynn speelt hij wel een stuk minder. Hij heeft de nintendo 64, gamecube, ps 1 en 2 én de gewone xbox gehad, maar als hij een nieuwe console wilt, dan moet van mij eerst zijn oude spelcomputer verkopen. Ik weet toch dat hij anders er niet meer op speelt. Hij is voornamelijk verslaafd aan call of duty en racespellen. Af en toe word ik echt helemaal gek van de herrie . En idd, ik moet ook elke keer kijken als hij gewonnen heeft, of iemand heeft vermoord .
Ook hier een Playstation fan. Wij allebei dus. We hebben een playstation 1 en 2 en we hebben allebei een psp. En dan heb ik nog een DS. Zo af en toe in het weekend zijn we samen aan het gamen, wel gezellig. Ik ben meer van de platform en adventure games, en partner meer van de race spellen en gta.
Hier een xbox360, en koptelefoon met microfoon op zijn hoofd . Valt geen woord meer mee te wisselen nu
Ik meld me ook hier Soms wordt ik er echt niet meer goed van op internet speelt hij altijd. Age of Empires 3 of zo iets en Halo. Eerst was hij helemaal verslaafd aan de XboX speelde echt heel lang Halo en nu speelt hij het op i.net
Ik heb een football manager spelende man (Playstation 2).... Dat wordt nog vechten om de computer als zoonlief later ook wil gamen.