Beste dames, Ik lees vaak mee op deze forums en heb de gekste dingen voorbij zien komen. Nu wil ik mijn schaamte delen, en wie weet hebben er meer vrouwen dit. ja ik ga het zeggen ik heb TEPEL HAAR zo ongeveer een stuk of 20 25 zwarte haren rond mijn tepelhof. Mijn ouders komen uit indonesie en zijn donker van huidskleur. Ik ben blank geboren met blonde haren en blouwe ogen, en dat is niet weg gedaan. wel heb ik onder mijn ogels en bij mijn ... zwarte haren. en ja ook rond om mijn TEPELS. Wie heeft dit ook, en moet dat dan ook weg halen met een epileertang. groetjesss
meeste vrouwen hebben dat, de ene alleen donkerder dan de ander. Pincet doet wonderen en anders scheermesje
Nee ik ook niet maar het is wel veel voor komend. Ik heb in de zorg gewerkt dus dan zie je wel eens wat.
als ik een scheermesje gebruik, dan zecht mijn man de volgede dag je hebt stoppeltjes hihi, ook niet echt aantrekkelijk.
Nee dat heb ik niet, maar ik weet van 1 vvriendin dat ze dat heeft. Zij heeft dat een paar keer laten laseren maar ze komen toch steeds weer terug helaas.
Is heel normaal, ik had er ook drie ... trok ze er altijd met pincet uit en opeens kwamen ze niet meer... zijn voorgoed verdwenen. Dat heb ik ook met ander ongewenst haargroei, dat als je blijft plukken met pincet, ze vanzelf wegblijven. Vroeger had ik zo ook een paar haartjes tussen mijn wenkbrauwen en bovenlip. Daar heb ik nu geen last meer van. Gewoon 'gekilled' met de pincet dus.
mijne zijn gelukkig heel licht blond maar ik heb wel eens een vrouw gezien op t werk in zo een jurk met grote diep uitgesneden v hals.. en dan gewoon een BOS borsthaar... oke dat was wel ff een WTF momentje .... en iedereen op het werk viel het op... dus was gelukkig niet alleen
Weg laseren wil soms wel eens helpen ... maar dan moet je behoorlijk wat behandelingen hebben. EN hier ook een enkele haar dat me erg in de weg heeft gezeten ...
ik heb alleen een paar dons haartjes, je ziet ze bijna niet dus ik laat het gewoon zitten. en anders zou ik het epileren
Ik heb er ook een paar. Maar ach, die kan ik er zo uittrekken. En anders kriebelt het straks lekker in het neusje van mijn baby als ik borstvoeding ga geven.
Ik ben ook redelijk donker en heb het ook, inderdaad niet veel, 2 of 3 ofzo.. maar erg vervelend. (nu overigens tijdens zwangerschap zijn ze weggegaan).. maar anders haalde ik ze met een scheermesje weg.