stress

Discussion in 'Zwangerschap' started by Crazy angel, May 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    k word er niet goed van.. op t werk is het het ergst
    elke dag zit ik in de stress.. moet ik dan maar ontslag nemen?
    want het is nu al de laatste paar maanden zo, echt niet goed! of moet het dan maar gewoon. moet wel geld hebben natuurlijk
    en ik kan echt vreselijk kwaad worden sinds k zwanger ben.. er gaat haast geen dag voorbij dat ik me niet heb opgewonden

maak me best zorgen hierover :( moet nog 5 maanden en laatste 4 vooral laatste 2 behoorlijk in stress

(nog even n apart vraagje, wanneer moet je het vertellen aan je baas, dat je zwanger bent, heb dat niet gedaan.. )

2. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Je hoeft het pas heel laat in de zwangerschap te vertellen, iets voordat je met verlof gaat. Maar of dat zo netjes is weet ik niet. En waarschijnlijk ziet je baas het ook wel eerder!

Je moet voor jezelf een keuze maken, wil ik wel of niet werken. Je kunt ook opzoek gaan naar een baan met minder stressfactoren of misschien een stapje terug doen op je werk (minder uren gaan werken)
    Ik probeer mezelf altijd voor te houden dat werk maar werk is, opwinden heeft geen zin. Uiteindelijk heb je daar alleen maar jezelf mee.

Succes met je keuze!

Share This Page