Cadeau maandag avond bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik help bij een vrouwtje in de huishouding, en nu gaat dat vrouwtje dus trouwen.
    Ik ben uitgenodigd voor s'avonds met m'n man.
    Maar omdat ik bij haar geld verdien, vind ik het een beetje een raar idee om haar ook geld te geven.
    We gaan s'avonds 2 uurtjes erheen.
    Heeft iemand een ander leuk idee wat ik kan geven?

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    persoonlijk vind ik het niet vreemd om geld te geven , denk dat geld het meest gewardeerd word .
    gaan jullie zelf mar 2 uurtjes of duurt het gewoon niet langer ?

als je echt geen geld wil geven zou ik zelf kiezen voor iets wat ze bijv samen kunnen gaan doen ( heb mijn man ooit eens een bond cadeau gedaan om te gan blokarten )

succes en veel plezier !

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vind geld wel passen bij een bruiloft. Ook niet raar hoor, dat je bij haar geld verdient. Een cadeau zou je ook moeten betalen toch!

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vind geld ook (eigenlijk altijd wel) naar om te geven. Probeer het altijd te voorkomen. Misschien kun je kijken naar wat ze leuk vinden om te doen en je cadeau daar op af stemmen? Misschien een mand met champagne, glazen en lekkere dingen?

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Het duurt wel de hele avond, maar wij gaan zelf gewoon niet zo lang (ivm oppas)

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik vond het toch ook wel leuk om wat cadeautjes te krijgen op het feest! Kreeg bv een heel mooi fotolijstje...wat groter formaat en daar hebben we een mooir trouwfoto in gedaan!Bv van Riverdale heb je hele mooie lijstjes! Vond het zelf echt heel leuk om te krijgen!

x

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

geld zou ik ook niet zo snel ddoen of het bruidspaar moet het willen hebben. Dan zou ik eerder gaan voor een evenemetenbon als je niks kan vinden. Weet je misschien waar ze van houdt? een hobby die ze heeft? dan zou ik een cadeaumand maken met lekkers en leuke dingen erin. dat is persoonlijk.

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ik snap dat je geld geven nu wel raar vind. Hm.. een kado voor een trouwerij.. heb daar geen ervaring in XD Ik dacht dat het standaard was dat gehuwden om een envelop vragen :p Ja..wat anders.. peper en zout setje? XD
    Maak anders een handdoek ofzo met hun twee namen met gezamelijke achternaam erop ofzo....
    Een fles champagne voor de huwelijksnacht? :p
    Gegraveerde champagneglazen?
    Iets leuks in het thema blauw ouden geleend? al moet je dat dan wel van te voren geven..
    Of als je toch haar huissleutel heb.. zorg dat haar huis helemaal leuk versierd is met bloemen enzo/ofzo als ze terugkomt?
    Een leuk symbolisch beeld ofzo..
    zo een gedicht-spiegeltje?

9. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    bongobon?

Deel Deze Pagina