Zondag wordt het kindje van een vriendinnetje van mij één jaar... Nu weet ik mijn god niet wat ik voor haar moet kopen. Ze is al zoooo verwend en heeft al zoveel speelgoed... Wat is nu echt leuk??
Een boekje met naam waarin zij de hoofdrol speelt? www.personalgifts.nl Een houten kapstokje met naam en een plaatje naar keus ingegraveerd? www.tonwaterman.nl Leuke kleertjes?
Misschien gewoon aan je vriendin vragen waar je de kleine blij mee maakt? Ik maak zelf altijd een verlanglijst omdat ik echt niet zit te wachten op allerlei prul. En anders kleding
speelgoed wat 'op' gaat, zoals vingerverf ofzo? of bad-verf. Verder heb je van nijntje leuke badpuzzeltjes - 5 puzzeltjes van 2 stukjes -is hier een groot succes. Net als badfluitjes -wel toen ze wat groter werd de fluitjes, maar toch instrumentjes vind ik sowieso altijd ook erg leuk. waardebon ofzo van een binnenspeeltuin? Dat wordt nu érg leuk vanaf 1 jaar ongeveer...
ja dit had ik indd ook gedaan.. en dat ze door moesten bellen wat ze hadden gekocht ivm dubbele dingen.. gevolg? 3 dingen dubbel, en 3 dingen die niet op de lijst stonden..
ik geef dan altijd kadokaarten van de bart smit.. kunnen ze zelf wat uitzoeken en iets kleins erbij om toch wat te kunnen geven wat ze kunnen uitpakken..
off topic: dit voorkom ik door een kladblokje te gebruiken als verlanglijstje. Dit gaat dan voor de verjaardagen bij mijn vriend of schoonmoeder in beheer. Mensen laten dan aan één van hen weten wat gekocht is en scheurt het uit het kladblokje. Nog nooit iets dubbel gehad. On topic: ik lees mee want ik moet ook nog een cadeautje voor een éénjarige. Ik zat zelf te denken aan iets van houten speelgoed.
een klein zilveren armbandje met een naamplaatje? (meer voor later) of een zilver spaarpot met de naam erin?
Ik zou ook voor iets te knutselen gaan denk ik, of iets waar ze later iets aan heeft. Voor degenen met het lijstjeprobleem: www.lijstje.nl daar kun je dingen opzetten en visite kan het afstrepen. Het is beveiligd met een wachtwoord als je wilt en dan kun je dat doorgeven aan de mensen die komen.
ja dat had ik ook kunnen doen ja.. maarja, mijn familie is te eigenwijs om te bellen, denk dat ze zich te goed voelen voor mijn schoonfamilie ofzo.. achja, maakt niet uit
Doe ik dus ook ieder jaar. En dat vermeld ik op de uitnodiging. Helaas kopen sommige mensen dan nog wel wat ze zelf willen hoor (en vaak dubbele dingen die we dus al hebben)
sorry geen tips hier wel vind ik het best ziellig en een beetje belachelijk dat je een kind van een jaar al niks meer weet te geven!!! en al aan cadeaubonnen moet gaan denken... Sorry hoor kom op wat is daar de lol nog van?
ik denk dat ik haar een stapel leuke kinderboekjes zou geven of kinder cd's.. kan ze lekker meedansen.