Kado voor één jarige (verwend kindje)

Discussion in 'De lounge' started by MissT, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Zondag wordt het kindje van een vriendinnetje van mij één jaar... Nu weet ik mijn god niet wat ik voor haar moet kopen.
    Ze is al zoooo verwend en heeft al zoveel speelgoed...
    Wat is nu echt leuk??

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

misschien een kadotje geven wat meer blijvend is zoals een zilveren foto lijstje of foto boek?

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
  4. wapa

wapa Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,136
    2
    0
    Een cadeaubon? Een eigen bordje met bestek ( zo`n setje ) Boekjes, een muts en een sjaal... enz...

5. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Een stoffer en en blik zodat ze kan werken voor dr cadeaus:p:p

6. MissT

MissT Niet meer actief

hahaha, aaachhhhhhh :p

7. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Misschien gewoon aan je vriendin vragen waar je de kleine blij mee maakt? Ik maak zelf altijd een verlanglijst omdat ik echt niet zit te wachten op allerlei prul. En anders kleding

8. augustus

augustus Niet meer actief

Kadobon vd intertoys

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    speelgoed wat 'op' gaat, zoals vingerverf ofzo?
    of bad-verf.

Verder heb je van nijntje leuke badpuzzeltjes - 5 puzzeltjes van 2 stukjes -is hier een groot succes. Net als badfluitjes -wel toen ze wat groter werd de fluitjes, maar toch :)

instrumentjes vind ik sowieso altijd ook erg leuk.

waardebon ofzo van een binnenspeeltuin? Dat wordt nu érg leuk vanaf 1 jaar ongeveer...

10. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ja dit had ik indd ook gedaan.. en dat ze door moesten bellen wat ze hadden gekocht ivm dubbele dingen.. gevolg? 3 dingen dubbel, en 3 dingen die niet op de lijst stonden.. ;)

11. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik geef dan altijd kadokaarten van de bart smit.. kunnen ze zelf wat uitzoeken en iets kleins erbij om toch wat te kunnen geven wat ze kunnen uitpakken..

12. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    off topic: dit voorkom ik door een kladblokje te gebruiken als verlanglijstje. Dit gaat dan voor de verjaardagen bij mijn vriend of schoonmoeder in beheer. Mensen laten dan aan één van hen weten wat gekocht is en scheurt het uit het kladblokje. Nog nooit iets dubbel gehad.

On topic: ik lees mee want ik moet ook nog een cadeautje voor een éénjarige. Ik zat zelf te denken aan iets van houten speelgoed.

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    een klein zilveren armbandje met een naamplaatje? (meer voor later)

of een zilver spaarpot met de naam erin?

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Een houten leg puzzel, Shirtje met naam er op gedrukt ( bij RBB)

15. tulip

tulip Niet meer actief

Ik zou ook voor iets te knutselen gaan denk ik, of iets waar ze later iets aan heeft.

Voor degenen met het lijstjeprobleem: www.lijstje.nl daar kun je dingen opzetten en visite kan het afstrepen. Het is beveiligd met een wachtwoord als je wilt en dan kun je dat doorgeven aan de mensen die komen.

16. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ja dat had ik ook kunnen doen ja..
    maarja, mijn familie is te eigenwijs om te bellen, denk dat ze zich te goed voelen voor mijn schoonfamilie ofzo.. achja, maakt niet uit

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Zou voor een leuk voorleesboek gaan :)

18. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Doe ik dus ook ieder jaar. En dat vermeld ik op de uitnodiging. Helaas kopen sommige mensen dan nog wel wat ze zelf willen hoor (en vaak dubbele dingen die we dus al hebben)

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

sorry geen tips hier

wel vind ik het best ziellig en een beetje belachelijk dat je een kind van een jaar al niks meer weet te geven!!! en al aan cadeaubonnen moet gaan denken... Sorry hoor kom op wat is daar de lol nog van?

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik denk dat ik haar een stapel leuke kinderboekjes zou geven of kinder cd's.. kan ze lekker meedansen.

Share This Page