Hallo dames, Na 2 maanden achter elkaar een vmk te hebben gehad,hoopte ik op 3x scheepsrecht.Deze maand voelde ik me echt zwanger nog meer symptomen dan de vorige 2 maanden,voelde me misselijk en een trekkerig gevoel beneden in me buik.Heb dan ook 6 dagen voor nod getest en licht posi.en vandaag op me nod dag afgaande van cyclus 28 ook getest en wat denk je weer licht posi en beide met de kv test.Had 26 Jan me ei,dus als ik af ga van 14 dagen na ei dan kom ik uit op 9 Feb...Dus misschien dan nog testen als ongi er dan nog niet is ! Maar me gevoel zegt dat het fout is, In Dec was ik 4w2d en in Jan 4w4d. Als me ongi doorbreekt zal ik wat minder hier op komen ,moet ff rusten en concentreren op me opleiding en huwelijk,dus ga pas in Aug dan weer gericht klussen,mocht ik daarvoor zwanger raken dan is het een wonder...en zal ik superblij zijn,maar ff niet meer gericht zoals het nu gaat 3 keer vmk trek ik ff niet Bedankt voor het lezen wou het ff van me afschrijven,en als ik toch verder zwanger mag zijn laat ik het natuurlijk weten Liefs S
Jeetje heftig zeg!! Snap goed dat je nu in onzekerheid zit, maar wie weet gaat het nu wel goed!? Was de laatste test wel donkerder dan de eerste?? Heel veel sterkte en ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!!
de test van vandaag is hetzelfde als de eerdere test.. Vandaar dat ik al vermoeden heb dat het fout zit..
Hoi Speransa, Eerder deze maand hebben we ook al met elkaar geschreven... Ik vandaag 3 dagen voor NOD ook licht positief. We konden het niet geloven en hebben vanmiddag de Predictor van 4 dagen voor NOD gekocht. Deze geeft negatief aan... Weet dus ook niet hoe het zit, maar voor jou ga ik heel hard duimen! Dikke knuf, Claire
Hoi Claire, Welke test heb je als eerste gedaan?De predictor zou ik als ik jou was nooit meer kopen...die is gewoon algemeen bekent dat ie niet deugd Ik duim ook voor jou ...en een voorzichtige felicitatie..., De beste test is van de kruidvat 2 voor 5 euro Liefs S
Hee meiden, ik hoop voor jullie dat het goed mag gaan! @Speransa, het kan ook zijn dat je zo'n slecht voorgevoel hebt, omdat je angst hebt, wat heel logisch is! Probeer hoop te houden!