t is heel spannend,ik heb hm gisteren gezien en mee gekregen echt super gaaf voor als je t hartje ziet kloppen en dat die af en toe beweegd al! succes.. groetjes krulliewullie
Ik heb woensdag me eerste afspraak bij de verloskundige,ik vindt het ook erg spannend.Ik krijg een inwendige echmdat ze met 8 weken nog niks kunnen zien op de normale echo.Extra spannend dus
Wat zijn jullie allemaal, op krulliewullie na, vrog om een echo te doen! Leuk uiteraard voor jullie, maar wel vroeg! Is dit omdat jullie niet precies weten hoe ver jullie zijn, of..?? Ik kreeg hem gewoon niet eerder... Gr. Anouk
Ik heb de eerste echo gehad met 8 weken en 3 dagen. Nu mag ik 20 september weer dan ben ik 13 weken en 3 dagen!!! Heb er zin aan!! @ Noukeltje: veel plezier, tis geweldig!
Veel plezier vandaag. Had rond dezelfde tijd als jou m'n 1e echo. Was zo geweldig om te zien; een compleet mensje in je buik die alle kanten op gaat. Ikzelf vond de 12 weken echo de mooiste tot nu toe (heb er 3 gehad en de 4e a.s. vrijdag). Silly
WAUW!!!! Ik ben gister dus voor een echo geweest en wat bijzonder!!! Ik moest wel ff een traantje wegpinken hoor! Zo bizar om te zien dat er een miniatuur-mensje in mijn buik zit!! En het stuitert heen en weer zeg! Hé-le-maal fantastisch!!! Groetjes van een glunderende mamma-Anouk!