Hallo, Even een vraagje: in mijn funtioneringsgesprek heb ik aangegeven moeite te hebben qua samenwerking met een collega. Collega weet hier trouwens van, voor het gesprek heb ik dat al besproken met hem. Hij heeft dingen in mijn verlof van mij over genomen en niet goed afgerond of uberhaupt gedaan... Nu lees ik mijn verslag en zie ik dat het in het algemeen is neergezet:' Ringeling vindt de samenwerking met collega's op hetzelfde kantoor wat lastig, heeft vooral te maken met structuur versus chaotisch etc.' Dit klopt wel, maar ik heb het vooral met die ene collega Er staat dus niet specifiek beschreven wat er gebeurd is en vooral welke collega ... Moet ik het laten aanpassen of hoort het zo algemeen in een verslag te staan? Ik heb het natuurlijk al besproken met hem en mijn leidinggevende. Ik wil er verder niks mee, maar het voelt wat veiliger om het zwart op wit te hebben ofzo.
Altijd aanpassen als dit geen juiste weergave is van wat jij hebt gezegd! Jij hebt aangegeven moeite te hebben met het functioneren van een collega en zoals ik het nu lees, wordt dit nu veel meer bij jou gelegd en algemeen getrokken. Ik zou het zeker aanpassen.
Dank je! Ik was even aan het twijfelen. Verder speelt ook mee dat mijn leidinggevende een erg grote fan is van mijn collega.. Misschien dat het daarom niet vermeld is, maar goed dat is gissen.
pech gehad voor hem dat ze vriendjes zijn des te meer rede om het op papier te zetten doen hoor gooi het er maar uit ! gr jmm
Ik begrijp je terughoudendheid maar het gaat om jou. Je weet nooit wat er in de toekomst gebeurt. Als dan alle gesprekken worden bekeken kan het in jouw nadeel zijn dat er zwart op wit staat dat jij moeite hebt met samenwerken met collega's op kantoor. Ik zou die passage zeker aangepast willen zien!
Ja, laten aanpassen! Dit is echt een zin die een keer tegen je gebruikt kan worden. Dus hoppakee....laten veranderen!!!
Ik weet niet of het gebruikelijk is, maar bij ons is het zo dat er nooit andere namen in staan dan die van jezelf en degene waarmee je het gesprek hebt. Maar, zo algemeen als het er nu bij jou in staat hoeft ook weer niet. Ik zou het zeker laten veranderen (je weet maar nooit hoe het kan lopen op je werk, ze kunnen er ooit de wildste verhalen van maken als het niet specifiek genoeg erin staat). Ik zou er bijv van laten maken: ringeling heeft aangegeven met 1 collega een lastige samenwerking te ervaren... (Of zoiets). En ik zou er ook bij laten zetten dat je daar zelf al geprobeerd hebt wat aan te doen door met die collega in gesprek te gaan!
Zou het ook aangepast willen hebben, maar hoop dat dat lukt bij jullie. Ik heb ook wel eens iets aan willen laten passen, maar dat wordt bij ons gewoon niet gedaan...sowieso zijn (goede) gesprekken een zeldzaamheid... Succes en je hebt het al netjes opgepakt toch? Dan mag het vervolg ook wel netjes zijn vanuit je baas.
Inderdaad zeker aan laten passen, zoals al eerder gemeld, zoals het er nu staat kan het later tegen je worden gebruikt. Als ze er geen namen in willen zetten kan ze er nog altijd van maken "dat jou vervanger gedurende je verlof dingen niet goed afgerond of uberhaupt gedaan heeft..."
Als ze het niet willen aanpassen is voor mij het vervolg heel makkelijk hoor: verslag niet ondertekenen, zelf een eigen aanvulling schrijven en eisen dat die in je dossier erbij moet.
Absuluut aan laten passen! Vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat het in het verslag van het functioneringsgesprek is opgenomen..... Ja, je bespreekt ook de samenwerking met collega's, maar dit is wel heel specifiek op een collega gericht, dus ik zou het er niet in vermeld hebben. Misschien had je het ook zelf beter niet kunnen noemen.... Altijd achteraf natuurlijk