Vond jullie man kinderen al leuk voordat jullie ze kregen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ballie, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Mijn man heeft meer met andermans kinderen dan ik.
    Idd een levend klimrek hihi. Kinderen vinden heb altijd het leukst.
    Vind het soms wel irritant want die kinderen worden daarom zo druk en door het dolle heen.
    Gelukkig kan hij met onze dochter ook rustige dingen doen zoals een boekje lezen of samen lekker tv kijken.

2. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man had niks met kinderen. Toen ik zwanger werd ging hij zich er voor open stellen. Hij is knettergek op onze dochter. Ze is zijn alles!
    Andere kinderen kan hij nu soms wel schattig vinden, maar hij is vooral gek op onze dochter! Uiteraard! hahaha

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn man vond ze toen al heel erg leuk. Maar hij heeft ook 2 ( veel ) jongere zusjes. Hij is zo'n kindermagneet, altijd in voor iets geks, doet altijd net zo hard mee. Zo stonden zondag de buurjongens weer voor de deur, of mijn man met een sneeuwballen gevecht mee ging doen. Het is zelf net een groot kind.
    Ik vond kinderen helemaal niks, en nu vaak nog steeds niet haha, behalve mijn eigen :D

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik was zelf zo eigenlijk. Ik had een gruwelijke hekel aan kleine kindere die geen familie waren of iets. Maarik wou wel degelijk zelf een kindje. Ik vind nu ook kinderen van andere leuk sinds mijn eerste is geboren.

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Mijn man heeft kinderen altijd leuk gevonden. Hij trekt ze ook erg gemakkelijk aan. Ze vliegen altijd op hem af. Terwijl je dit niet zou verwachten, gezien zijn uiterlijk. Hij zit vol tattoo's en heeft best een boevige blik met zn bruine ogen.

Maar het krijgen van een eigen kind is natuurlijk heel anders. Dit zegt hij zelf ook. Hij had het makkelijker verwacht. Verder is hij dol op zn zoon en andersom idem.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ligt echt aan z'n humeur.. Soms kan hij heel leuk met kindjes spelen en soms zie ik dat ie na een paar zinnen al chaggo wordt (waarschijnlijk omdat hij geen NL verstaat).. Maar kindjes wil hij juist wel heel graag.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ja!

Mijn man is echt een kindervriend. :)
    Hij is zo een type dat op verjaardagen altijd met de kids aan t spelen is.
    Alle kinderen zijn dol op hem!

8. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dus net zo!!! Hij vindt kinderen haast nog leuker dan ikzelf... ha ha ha...

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Aaah, lief he?!

Moet zeggen dat ie met Beer ook super lief en leuk is!
    Echt een super-papa, precies zoals ik had verwacht.

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Nee en nog steeds heeft hij niet veel met andermans kinderen..

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mijne vond kinderen al heel leuk, speelde er altijd heel leuk mee! En nog leuker met onze eigen kindjes hihi

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nope mijn vriend wilde geen kinderen.

Hij is er in mee gegaan voor mij want ik zag mijn leven niet zonder.
    Wel zijn er bepaalde afspraken gemaakt over het zorgen voor de kinderen. Ik doe 80% van de zorg en zou niet anders willen. Maar ieder vrij moment speelt hij wel met em :D
    We zijn zelfs in de MMM beland en via ICSI ons zoontje gekregen. Hij is strondgek op zijn zoon en we hebben net weer een succesvolle ICSI achter de rug! Er komt een brusje aan! ;)

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dat is bij ons ook zo :D Alle kinderen komen op hem af als bijen op honing .
    Maar eigen kinderen vond ie maar niks.

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Ja, hier hoor. Mijn man sterft met ons zoontje, die 2 zijn echt dikke maatjes, hij doet alles met en voor hem, en is - kort om - een topvader! Maar hij heeft echt nooit iets met kinderen gehad, hij vond ze inderdaad irritant, en nog is het geen kindervriend. Al kan hij sinds we zelf een kind hebben wel meer begrip opbrengen voor kinderen van anderen. Dus er is hoop voor je :)

15. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Dat was hier toch wel een vereiste. Maargoed, ik had al een zoontje toen wij echt gingen daten.
    Hij kende me van voordat ik zwanger was, tijdens mijn zwangerschap en nu dus als zijn vriendin zijnde :D
    Hij had eigenlijk niet echt een enorme aantrekkingskracht op kids ofzo, had er eigenlijk ook niet heel erg veel mee. Maar vanaf het moment dat hij steeds vaker echt met Tygo omging en steeds meer ging helpen in verzorging.. Nou, ik moet het nu niet proberen om een keertje te zeggen "schat ik ga niet naar scouting" want daar pak ik zijn papa-dagje mee af :p
    Dan pakt ie de boel bij elkaar en gaat gerust er lekker in zijn uppie op uit en zoals hij zelf zegt "stoere mannen dingen doen met Broekpoepert".

Maar een broertje of zusje voor Tygo, (en daarmee dus eigenlijk zijn eerste echt éigen kindje) heb ik eigenlijk geen idee van hoe hij erover denkt.
    Zal t hier eens aansnijden voor de gein, kijken wat hij zegt.
    Zal er voorlopig nog niet van komen vanwege alle rompslomp waar we in zitten.... maar stiekem zie ik een tweede er nog wel komen ;) (althans, dat mag ik hopen!)

16. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hij vond ze wel ok maar met zijn eigen dochter was hij meteen helemaal gek ;) en is een superpapa. Ik vind andermans kinderen ook lang niet altijd leuk eigenlijk..

17. Ballie

Ballie Niet meer actief

Leuk! En goed om te horen :)

18. Ballie

Ballie Niet meer actief

:D

Ben benieuwd, veel succes!

19. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

mijn vriend deed altijd de gekste spelletjes met kinderen.. vond het geweldig..
    ik daarin tegen niet.. ik moest echt niets van kinderen weten.. totdat ik mijn eigen kindje in mijn armen kreeg... TOEN begon ik ook pas de leuke dingen in andermans kinderen te zien...

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Mijn man vind zijn eigen kinderen geweldig maar heeft het niet zo op andermans kinderen!

Deel Deze Pagina