Gisteren was de laatste aflevering van Nikita, maar het is me niet gelukt om tot 00.00 uur wakker te blijven . Kan iemand me vertellen hoe het is afgelopen? Laatste stuk dat ik zag was toen Ryan in het ziekenhuis tegen Nikita vertelde dat Amanda nog leefde en dat er nog 7 dubbelgangers zijn. Gaan ze uiteindelijk toch weer undercover? En Alex en Sam een setje? Ben benieuwd!
Kort gezegd: Ik heb gisteren alleen het laatste stukje gezien. Was best even spannend toen Nikita gevangen werd genomen door Amanda. Zij zou Nikita gvastgeketend achterlaten waar niemand haar kan vinden en dood laten gaan. Gelukkig keerde het lot en werd Amanda gevangen genomen en daar achtergelaten. Want alles was in scene gezet om Amanda om de tuin te leiden. De dubbelnamen werden bekend gemaakt en zij waren superhelden en kregen daarvoor de vrijheid terug. Alex en Sam waren nog wel samen maar er werd niet gekust of zo. Nikita en haar lover zitten op een tropisch eiland maar Nikita kan het niet laten om onrecht te bestrijden die 'toevallig' achter hun cafeetje plaatsvindt. Zo eindigt het. Niet helemaal in detail want ik me niet alles meer herinneren want ik sliep half. Een goed einde dus.
Ja maar vond het aan het begin erg vaag want volgens mij hebben ze nooit de serie uitgezonden waarin nikita en de rest op de militaire basis terecht zijn gekomen, dat hebben we dus wel weer helaas gemist
Oh nee ik heb zoveel gemist Wist niet eens dat het weer begonnen was! Laatste keer dat ik een aflevering heb gezien was ik nog zwanger en was Division net destroyed haha