Kan het zo zijn...zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Starry, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Meiden even een vraagje..

Afgelopen vrijdag ongie geworden na het verwijderen van mijn spiraal op 18/08 nu gisteren gevreeën met mijn man ( dacht mijn ongie was over ) maar na het vrijen zag ik dat het nog niet helemaal over was terwijl ik gisteren heel de dag geen bloed heb verloren maar tijdens het vrijen ( deden het zonder condoom ) is mijn man ( wat hij zelf zegt ) wel een beetje klaar gekomen want ik zei '' niet klaarkomen in mij '' pak een condoom dat heeft hij wel gedaan en we zijn gewoon verder gegaan en is toen klaar gekomen wel met het gebruik van een condoom..
    Dus mijn vraag is : Kan het dat een man een beetje kan klaarkomen en dat dan kan stoppen & kan ik nu dan bevrucht zijn?

Liefs Starry

2. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Ik denk wel dat die mogelijkheid bestaat

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja alles kan maar ik denk dat de kans vrij klein is dat je hier zwanger van raakt aangezien je nog in je ongi periode zat en niet in je vruchtbare periode.

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    zelfs van een beetje voorvocht kun je al zwanger raken.. daarom is "voor het zingen de kerk uit" totaal geen betrouwbare methode om niet zwanger te raken.
    maar in jouw geval lijkt me de kans dat je zwanger bent heeel erg klein aangezien je nog ongi was...

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je vrijdag ongesteld geworden bent, dan is de kans minimaal dat je een dezer dagen een eisprong hebt. Dat is over het algemeen na cyclusdag 10 en je zit nu nog maar op dag 6. Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Deel Deze Pagina