Zaterdag 32 weken zwanger en vanaf zondag een landelijke hittegolf in het verschiet. Alsof de afgelopen dagen al niet heet genoeg waren. Kijk hier dus echt niet naar uit want ik trek het nu al niet meer. Al die mensen die lekker soepeltjes naar het zwembad lopen/fietsen of afkoeling zoeken in het bos. Terwijl ik voetje voor voetje vooruit schuifel door mijn bekken pijn en het zweet zich op plekken bevind waar het niets te zoeken heeft. Hoe gaan jullie het aanpakken?
Ik hou me gewoon lekker rustig en doe overdag niet heel veel, behalve bij vriendinnen langs ofzo... (daar kan ik ook in de schaduw zitten en niks doen ) Ik ga niet als een debiel in huis bezig zijn, want dat trek ik niet. Ik heb het geluk dat ik, behalve vocht vasthouden, geen klachten heb. Dus ik kan, als ik wil, alle kanten op. Een koud voetenbadje wil ook wel verlichting geven. Heb je dat ook al geprobeerd?
Ja dat voetenbadje wil wel even helpen, maar is ook heel ongemakkelijk met twee honden in huis haha. Gelukkig heb ik net met mijn vriend gebeld en afgesproken dat hij de laatste twee weken van zijn werkproject op en neer gaat rijden. (hij is nu alleen in de weekenden thuis). Dat gaat me toch 3 wandelingen per dag met de honden schelen. Ik ben vooral bang voor mijn humeur, ik merk dat ik de laatste dagen al een enorm kort lontje heb en echt niets kan hebben en ik denk dat het alleen maar gaat verergeren.
Ik probeer rustig aan te doen, misschien dat ik volgende week probeer om naar het strand te gaan als dat nog lukt, parasolletje mee, tentje voor de honden mee, koelbox met drinken en lekker in de schaduw onder de parasol zitten, af en toe de zee in. Moet vriend wel even alles voor me opzetten daar En niet al te ver van de ingang want ik kom tegenwoordig ook alleen maar vooruit door te schuifelen i.v.m bekken klachten.
Hier net zover.. Inderdaad niks doen in het huishouden, komt wel weer. Mijn dochter moet ik wel bezig houden, maar die zit lekker veel in haar badje met water. Zelf zit ik dan op de lounge bank on de schaduw met een fles water. Verder veel fruit etc. En vooral proberen rustig aan te doen. Ik merk wel dat ik goed moet blijven eten ondanks weinig eetlust. Anders word ik echt heel misselijk.. Succes dames!! Nog even en onze kleintjes zijn er!
met je voeten in koel water zitten (lekker bij in het zwembadje van je kleine) helpt enorm is mijn ervaring.
ik ben net heel eventjes meegeweest naar de speeltuin maar zag zoveel sterretjes vd warmte dat ik mn man en kids daar achtergelaten heb en naar huis ben tot 3u. ook ik heb flinke enkels. en mijn zoiezo al lage bloeddruk word door de hitte nog lager. ik voel me enorm schuldig tov mijn 2 kids.. maar erg veel doen kan ik ook niet nu
Ja, dat schuldig voelen heb ik ook wel eens. Maar ja, is even niet anders. We moeten eerst aan ons en de baby denken. Als hij of zij er is, schade flink inhalen!
Zorgen dat je een zwembad hebt en veel ventilators. Of nog beter een mobiele Airco en zorgen dat je niet naar buiten hoeft.
pittig he meiden.. ik vind het nu al zo zwaar. Voel me ook schuldig naar mijn zoontje toe, maar probeer nu af en toe een vriendin of mijn vader te vragen even met hem te spelen zodat ik iets meer rust heb en hij lekker druk kan doen. naar het zwembad lukt me niet eens, normaal een stukje lopen, nu een wereld reis Idd schade daarna maar in halen, rustig houden en er het beste van maken
Ik ben nu 40,4 zwanger en hoop eerlijk gezegd snel te mogen bevallen! Op zich red ik het nog wel prima (zwanger van eerste kindje, dat scheelt) maar de nachten zijn echt vreselijk! Behalve wat dikke voeten en enkels heb ik nergens last van dus mag echt niet klagen! Het is bij mij ook meer ongeduldigheid naar ons kleine ventje dan dat ik het niet meer trek
Ja hier ook zwanger van de 1e dus dat scheelt wel een hele hoop. Al zijn mijn honden af en toe ook 2 kinders We hebben idd zitten denken aan een mobile airco, maar tegelijkertijd vind ik dat echt heel erg zonde van het geld. Zondag vier ik mijn verjaardag dus laat ik me inderdaad maar alleen verwennen en dan de volgende dagen.. moet het maar zien.
Het is hier al twee weken rond of bovende 30 graden. In de ochtend doe ik wat hh klussen en verder breng ik de dag door in de schaduw of in het zwembad. Vooral goed eten en drinken en je rustig houden.
Ik hoop snel te bevallen Maar zondag vieren we de verjaardag van de (nu nog) jongste en daar zie ik wel enorm tegenop. Ik heb BI en mijn humeur is nu al om te schieten zeg maar. Ik ben bang dat ons kleine meisje tot na de hitte golf blijft zitten. Dan maar veel in het water met mijn voeten.....
Hier ook zwanger van de 1e en ook voorspoedige zwangerschap gelukkig. Maar nachten zijn hier ook verschrikkelijk! Ik kan alleen op de ene of andere zij liggen, afgewisseld met een kleine poos op mijn rug. Lig ik net lekker, moet ik weer plassen:x En het is nu ook lekker warm boven, blehhh! Ik ga dus smiddags lekker even plat op de bank, heb ik echt nodig om de gemiste slaap van snachts "in te halen". En voor de rest naast huishoudelijke klusjes en wat werkzaamheden in de ochtend op onze boerderij(kalfjes verzorgen), doe ik het lekker rustig aan! Mag dus ook niet klagen en oja, dat ongeduldigheid naar kindje herken ik ook! (nog paar weken...).
Hoorde ook iets over hittegolf! Bah bah bah! al was ik niet zwanger, heb daar zoooooo'n hekel aan! Vind de temperatuur nu al hoog genoeg hoor! (wij wonen in NO, dus lekker land-inwaarts). Beneden in huis is het wel uit te houden, hebben ventilatie-systeem, dus die draait hele dag. Maar boven word het zoooo warm! alle deuren snachts open om nog beetje te ventileren, geen pyama's aan en absoluut niet te dicht tegen elkaar aankruipen(plak plak), haha! Ik ga morgen boodschappen doen, en sla dan dus ook even flink veel ijsthee en waterijsjes in, hihi!
Kun je nagaan dat ik komende maandag met maar liefst 33 graden I.d.m. Wordt gestript Heb je een badje? Zo koel ik af. En verder zit ik gewoon binnen.
Ik heb het echt zó te doen met de dames die bijna op het eind van hun zwangerschap zijn met deze warmte! Ik ben pas 24,5 week en ik heb al het gevoel dat ik gek word van de hitte. Voel me echt een zweterige, plakkerige walrus! Toen ik hoorde dat het volgende week nog erger word dacht ik ff dat ik gek werd