wc opknappen, hoeveel geld?

Discussion in 'De lounge' started by tresje, Jul 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    dames, even een vraagje. ik weet dat er al eerder zo'n topic geweest is, maar kon daar geen antwoord in vinden.
    ik wil mijn wc op laten knappen. nu is mn exzwager wel handig en wil dat wel doen. dat betekend dan, nieuwe wcpot en alles eruit slopen en nieuw betegelen.
    ik heb hem gevraagd hoeveel hij ervoor wilde hebben, hij zei kijk maar...
    tja....wat is nu een redelijk bedrag om te geven voor zoiets...hoeveel tijd gaat het kosten en hoeveel werk?
    wat hebben jullie daarvoor betaalt??

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Vorig jaar onze toilet laten doen. Ook nieuwe pot, fonteintje en tegels. Wij waren €250 kwijt daarvoor.

3. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    bedankt voor je antwoord!
    heb je het laten doen? was dat inclusief materiaal enz?

4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

250?!? Daar heb je lang niet alle materialen voor... Wij hebben pas een offerte aangevraagd voor ons toilet, dat zou 2500 zijn, inclusief alle materialen.

5. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Materiaal zelf gehaald behalve fonteintje. Wc pot was €70 gewoon een nette staande en tegels met sierrand. Met alle materiaal erbij waren wij €450 kwijt.
    Is niet gedaan door een erkend bedrijf maar door een vriend die loodgieter is. Binnen 1,5 dag was alles klaar :)

6. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    oh, dus je hebt hem 250 euro gegeven. zat idd zo rond de 200 euro te denken....

7. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Als je alle materialen zelf haalt en hij kan het in en een rap tempo doen is het een mooi bedrag.

Share This Page