Show jouw theekastje

Discussion in 'De lounge' started by Lief of Stoer, Mar 7, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,028
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik wil binnenkort graag een theekastje kopen, omdat we nog een plekje op te vullen hebben in de woonkamer. Eentje die aan 4 kanten van glas is voorzien, zodat je er ook van buitenaf in kan kijken. Hij komt voor één van de openslaande deuren te staan. Wie heeft er ook eentje en wil er hier een foto van plaatsen ter inspiratie? Ik weet nog niet precies hoe ik 'm aan ga kleden. Wellicht schilder ik 'm in dezelfde kleur als mijn buffetkast (die is paars van Annie Sloan) of hij wordt zwart. Show de jouwe!

Ik heb op pinterest al veel gezien hoor, maar ben gewoon nog benieuwd naar anderen :)

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Het eerste wat ik mij afvraag, waarom zet je een kastje voor een openslaande deur? Nogal onhandig lijkt me? Of gebruik je de deuren niet?

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Dat vroeg ik me ook af. Zelfs als je de deur niet gebruikt, vibd ik een kastje ervoor wat raar...

Maar zelfs nog los daarvan... wat ís een theekastje? :D
    Edit; plaatjes gezocht, dat helpt ;)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Ik ken hem wel van mijn schoonouders, alleen stond er dan drank in :D
    Ik neem aan dat hij niet direct tegen de deur geplaatst wordt? Zou ik ook wel raar vinden. Maar misschien ervoor ofzo?

https://www.google.nl/search?q=THEEKASTJE&dcr=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwik_eCwr9rZAhUnD8AKHfGxBiAQ_AUICigB&biw=1600&bih=837#imgrc=_&spf=1520431143912

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Mijn thee/servies kast. Een hoge en hier staat ie tegen de muur. Heb hem krijtzwart gemaakt.

Attached Files:

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Gut. Sorry voor de nekpijn.

sydneys likes this.
  7. Glass

Glass Fanatiek lid

May 29, 2017
    2,191
    1,052
    113
    Female
    Ik heb een theekastje. Staat alleen op een mega lelijke plek, heb er eigenlijk geen ruimte voor.
    Maar hij is donkerbruin met groen en wit glas in lood.
    Heb m nooit durven schilderen omdat hij heel oud is.
    In ons vorige huis stond de tv erop :)

(Ik heb trouwens nu een oude witte scheepskist voor de openslaande deuren... moet ik ook maar eens een ander plekje voor zoeken...)

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,028
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    #8 Lief of Stoer, Mar 7, 2018
    Last edited: Mar 7, 2018
    Het zijn hele grote dubbele deuren en de ene gebruiken we idd niet. Daarom wil ik ook graag een exemplaar met aan 4 zijden glas zodat je wel een doorkijkje naar buiten houd :) Er staat nu trouwens een klein bijzettafeltje, maar deze is te klein voor de ruimte die we hebben.

Ik bedoel geen grote kast hoor, maar echt zo'n kastje van ca. een meter hoog ofzo.

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,028
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    Dat klinkt idd als een hele oude. Dat kan wel heel mooi zijn. Heb je een foto?

Share This Page