lieve meiden naast dat romy gruwelijk blijft vechten en de "slechte"berichten van artsen. zal vandaag nog een klein meisje een stijd moeten leveren viënna van mamachantal word vandaag voor de derde keer geopereerd dit zal de zwaarste operatie zijn. mamachantal ik denk aan jullie en ik hoop dat alles goed gaat liefs,
Ik heb de site van Vienna bekeken en weetbnunwater gaat gebeuren. Ontzettend heftig. Veel sterkte gewenst!
Het leven van Viënna voor het verhaal van viënne kan je op deze site kijken daar staat alles heel er gedetaileerd op
zet hem op Vienna je kunt het!! heel veel sterkte en kracht mamachantal en papa, jullie kleinste meisje kan het!! lieve romy ik denk ook steeds aan jou! de kaarsjes blijven branden en nu extra voor vienna erbij!
Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn voor de ouders en familie, zo heftig!! Maar ik wil jullie allemaal heel veel sterkte toewensen en zal zeker aan jullie meisje denken!!! Liefs!
Even vermelden door een mede juli mama De operatie is uitgesteld want de professor is ziek en het word nu as dinsdag.
Mamachantal en man en familie, dit moet ook ondragelijk zijn. Wat een oneerlijke strijd leiden de kindjes in deze tijden. En Viënna is nog zo jong. Dit mág niet!!! Ik brand een hele grote kaars en zal in gedachten bij jullie zijn...