hoi hoi ik ben op zoek naar de c1000 zegels voor het boodschappen pakket die je bij elke 5 euro aan boodschappen krijgt aan gezien we niet veel boodschappen bij de c1000 halen maar bij de aldi en de actie bij de AH lukt ons al helemaal nooit vaak als je de kaart half vol hebt is de actie al afgelopen wij hebben het niet al te breed dus wil ze graag hebben wie helpt ons wil er ook wel een kleine vergoeding voor geven hoor (verzend kosten) alvast heel erg bedankt
Actie is net begonnen, misschien meer kans aan het einde van de actie maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk
Heb er al velen voor mij maar ik spaar ze ook maar niet voor mezelf. Ik geef nl ieder jaar mijn pakket weg en dit jaar is er iemand van dit forum aan de beurt. Dus mocht je over hebben dan houd ik mij aanbevolen.
ik denk dat niemand ze geeft denk dat ieder voorzich spaart ik heb er nu iets van 26 ofzo dus nog een hoop te gaan de actie loopt tot 17 januari toch als ik het goed heb?>
Nou ik moet er ook nog erg veel Was nooit zoveel zegels toch? Maar goed we sparen rustig verder en we zien het wel ( je zult eind van de actie wel zegels bij kunnen kopen)
normaal wat het bij elke 10 euro 1 zegel dan had je er 50 nodig nu krijg je bij elke 5 euro een zegel dus 100 zegels nu nodig
Ik heb er nog 21 in de aanbieding. Zeg maar wat je ervoor wilt geven. Ik spaar zelf niets van zegeltjes, maar zag via MP dat er wel een leuk Nijntje zilveren bedeltje wordt geboden. Dat vind ik zelf wel erg leuk. Dus iemand die dat heeft?
Lieve mensen die nog zegels over hebben. Sinds een paar weken is de man van mijn buurvrouw weg. Hij had losse handjes. Hij laat haar en 5 kinderen achter... Nu zijn wij dus hard aan het sparen voor de zegels we moeten er nog 30 dan is onze kaart vol. En wanneer de kaart vol is wil ik een doos halen en die aan haar geven. Rond komen van een uitkering en dan nog 6 monden voeden is niet niks. Daarom wil ik haar wat extra geven. Als jullie zegels over hebben ofzo. Zouden jullie die dan misschien naar ons willen opsturen? Dan kan ik haar een doos geven voor de kerst. en het liefste gratis