tenerife of gran canaria met peuter

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MSL12, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    wat is een leuker eiland?

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    Wat wil je doen? Wil je erheen en een leuk hotel/appartementen complex met alles erop en eraan, of wil je ook vanalles ondernemen? De omgeving bekijken, dierentuinen, waterparken etc bezoeken?
    Dan kunnen we misschien beter tips of advies geven.

3. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Het liefst een appartementen complex of bungalow waar leuke dingen te doen zijn, vlak bij strand en boulevard met wat restaurantjes/cafetjes en winkeltjes

verder af en toe een uitje met huur auto of geboekte excursie maar ook wel aantal dagen in of om het appartement/bungalow/zwembad etc.

Vorig jaar ben ik naar turkije geweest in lara en ik vond dat plaatsje echt niks aan alleen maar hotels en niks in de buurt te beleven..

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik vind Gran Canaria mooier, vooral het noorden. Dat is erg groen, er zijn bergen, bossen, kleine dorpjes. In het zuiden is het wat droger en veel toeristischer. Daar zitten ook van die badplaatsen met boulevards en restaurantjes in overvloed. Ik vond de stranden op Gran Canaria mooier dan op Tenerife.

Op Tenerife heb je dat ook, vooral aan de zuidwestkant. Verder heeft Tenerife één groot pluspunt boven Gran Canaria en die heet de Teide. Prachtig natuurgebied rondom een grote vulkaan.

Qua appartementen heb ik geen tips, wij huren altijd particuliere bungalows, wel met privezwembad, maar niet op een complex.

5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    ik ben op tenerife geweest, en vond inderdaad de stranden niet zo mooi in de grote badplaatsen (costa adeje/los cristianos/playa de la americas), dus als je graag op mooie stranden zit, dan is gran canaria denk ik beter, daar heb je volgens mij veel langere uitgerekte stranden.
    De natuur op tenerife is wel erg mooi, de Teide (hoogste berg van spanje en een vulkaan) is super mooi, aan de west kant heb je nog bergdorpje masca, met een prachtig uitzicht, ook de dierentuin, loroparc vonden wij erg leuk. de plaatsjes op tenerife hebben een lange boulevard met heel veel winkeltjes en restaurantjes.

wat ik altijd doe is op google maps kijken bij de plaats waar je heen zou willen, vooral bij de hotels, boulevards en stranden, en dan op de streetview modus kijken hoe het eruit ziet! dan kun je in iedergeval al een klein beetje de sfeer proeven.

Deel Deze Pagina