Voor 1,49 luiers bestellen via Wehkamp!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Emmarijn, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Tjiesus doe niet zo dom zeg, Wehkamp dekt zich echt wel in hoor voor types zoals jij ... Maar goed, bestel jij lekker die luiers ;)

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    We'll see :)
    Het proberen waard.

En desnoods vecht ik het aan, ik weet dat ze voldoende fouten hebben gemaakt en ze juridisch geen poot hebben om op te staan (er is al jurisprudentie over namelijk, al is het een paar jaar geleden dat ik me hierin heb verdiept). Weet alleen niet of ik daar zin in heb voor 10 euro :p

Ach, en zo niet: luiers heb ik altijd wel nodig!

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik heb zo'n megapak besteld van 45 euro voor 35 euro dan met de 10 euro korting. Als het daarvoor niet geldig is dan ga ik dat pak luiers keihard terugsturen bij het postkantoor want ze moeten je dan niet lekker maken door de korting eerst gewoon netjes te verrekenen in de winkelkar en dan achteraf zeggen 'sorry maar hier geldt het niet voor'.. Hun fout dus pech gehad hoor. Dan hadden ze het maar netjes dicht moeten zetten in hun bestelsysteem..
    Ik neem aan dat je luiers dan ook binnen 14 dagen zicht termijn mag terugsturen dus daar krijgen ze een leuke klus aan als iedereen dat gaat doen :)

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ik had vorige week al luiers besteld 2x aanbieding van 45,- maar nu nog een pak erbij van 45,- en dan 5 potjes olvarit en pakje rijstwafels kwam ik op 50,50 -10,- nou toch pampers voor 40 en dan 5 potjes olvarit erbij...

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

eigelijk is het heel slim van Wehkamp

ze koppelen die kortingscode EXPRESS niet aan die artikelen waarvoor de code eigelijk bestemd is

zo gaan heel veel koopjesjagers als een gek dingen inslaan voor €1 a €2 euro.

is wehkamp alleen maar blij mee, want op het eind van het liedje betaal je toch de volle mep omdat je die kortingscode hebt gefraudeert zoals netjes in hun voorwaarde staat

wehkamp maakt nu dus veel meer omzet nu iedereen die kortingscode denkt te misbruiken

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Het is juist gebruik maken van de domme fouten van Wehkamp. Moeten ze maar beter opletten hoor.

7. SeaShell

mensen deze voorwaarde gelezen??

Het geld NIET op luiers, ook al bestel je voor €50

het geld alleen op de NAJAARSCOLLECTIE dus niet op boeken, cd's, luiers, etc

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kijk eens in het topic met aanbiedingen... heel vaak corrigeert Wehkamp dit dus NIET!!! Ook met het inleveren van lekker en leven bonnen voor producten, die je uiteindelijk niet besteld... gaat vaak dus wel.

Ik heb het 1 x gehad.. dat ik een luierbon had ingevoerd.. daarna te lang gewacht, bon ongeldig, geen luiers meer besteld, maar kreeg dus wel 10 euro op mijn rekening gestort!!!

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb woensdag besteld, meteen betaald met ideal, donderdag is het geleverd. Saldo staat nu niet in de min, en als dat wel zo is later heb ik pech en betaal ik gewoon :)

10. SeaShell

euuhh.. jij moet beter opletten en de voorwaarden lezen waarmee je akkoord gaat

bij stap 3 BETAALWIJZE staat hetvolgende helemaal onderaan:

Door het plaatsen van deze bestelling ga je akkoord met de inhoud van de algemene voorwaarden en het privacy statement van wehkamp.nl
    In bepaalde gevallen is het mogelijk dat wehkamp.nl om een vooruitbetaling vraagt.

je bent dus WEL akkoord gegaan met de voorwaarden ;)

11. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Dan stuur ik het gewoon weer terug hoor, betaal toch geen verzendkosten.

12. kippiekip

Nee het is een domme fout van jou om de voorwaarden niet te lezen maar goed geeft niet hoor ... ;)

De voorwaarden al gelezen die Daantje nu al 2x heeft gepost ?

13. SeaShell

nou, zie de reactie van Nimme helemaal bovenaan

om 16.00 was haar ''voordeel'' al aangepast en betaald nu ook gewoon volle mep

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Waarom zouden zij iets in het systeem moeten zetten als het duidelijk in de voorwaarden staat.

15. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    #35 Emmarijn, 31 aug 2012
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
    Goh vreemd zeg! ;)

Maar even serieus: zoals ik al zei, er is dus jurisprudentie dat je klanten actief moet laten aanvinken dat ze akkoord gaan met de voorwaarden. Alleen een melding ergens op de site is NIET voldoende. Erg slordig van Wehkamp.

Daarnaast heb ik serieus de "algemene voorwaarden" niet gelezen, en vraag ik me af of ze daarin nog een link leggen met de speciale actievoorwaarden van de actie (waarin overigens weer NIKS wordt gezegd over najaarsmode).

[edit]Ok ok ik moet hier toch toegeven dat ik het niet juist heb ;) Nader onderzoek leert dat het aanvinken van algemene voorwaarden toch niet verplicht is (dit heb ik verkeerd onthouden of het is in de loop der jaren aangepast).

Maar wat ik schreef over algemene voorwaarden en actievoorwaarden blijft een issue. Ik heb de algemene voorwaarden inmiddels snel gescand en kan niks vinden over actievoorwaarden? Iemand die beter kan lezen dan ik? Als er geen vermelding wordt gemaakt naar eventuele actievoorwaarden, kan Wehkamp zich er niet op beroepen en kun je ze vernietigen. Ergo: mag Wehkamp helemaal geen narekening sturen.

16. SeaShell

17. SeaShell

Maar wat is nu het probleem?

Jij denkt luiers te kunnen kopen voor €1,49 en wil niet aannemen dat jij degene bent die fout zit en niet onder de betaling uitkomt als ze erachter komen

Wat is dan het probleem? Dan bestel je die luiers toch lekker voor €1,49
    Maar ik waarschuw alleen mensen die na jou openingspost denken "eeeeej dat ga ik ook doen" want je komt bescheten uit

Maar als jij ze wil bestellen met €10 "korting" vooral doen
    Maar sleep anderen er niet in mee in deze "oplichting"

Leuk voor een bijstands mama die dadelijk tig pakken besteld voor die €1,49 en dadelijk een dikke vette rekening binnen krijgt
    Nee, dat gun ik die mensen niet

Een gewaarschuwd mens telt voor 2

18. kippiekip

Laat gaan dit is een gebed zonder eind, ze vind zich heel stoer op deze manier, ze weet zelf donders goed dat ze fout zit, als ze dat nu nog niet weet dan word het tijd om eens een afspraak te maken bij Pearl ofzo ;)

19. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Duh! Ik zeg toch in mijn allereerste post dat dit niet integer is! Natuurlijk maak ik misbruik van de situatie en als er toch een rekening nakomt, dan betaal ik hem waarschijnlijk gewoon netjes. Maar mensen mogen toch wel zelf bepalen of ze deze gok ook willen nemen ;)

20. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Bij deze een extra waarschuwing:

De kans is aanwezig dat Wehkamp de 10 euro gaat terugvorderen!

Deel Deze Pagina